השימושים למד טווח לייזר – מדריך

תוכן עניינים

נדרשים למדידות מדוייקות? המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את האפשרות המתקדמת ביותר למדידות מדוייקות תוך זמן קצר – מד טווח לייזר. חשוב להדגיש כי בעזרת מד הלייזר ניתן למדוד חללים קטנים ושטחים גדולים תוך זמן קצר. מעבר לדיוק הרב, שימוש נכון במד טווח לייזר יאפשר לכם לחסוך עשרות אחוזים בזמן המדידה. אז רגע לפני שאתם יוצאים לחנות הקרובה לביתכם ורוכשים את מד הלייזר הראשון שמוצע לכם, חשוב שתכירו את הדגשים החשובים אודות מד מקצועי ומדידה מדוייקת.

מדידה

כך תדעו לבחור נכון מד לייזר מקצועי

ראשית, חשוב לדעת לבחור נכון מד לייזר מקצועי. בחירה נכונה תבטיח מדידות מדוייקות ומהירות. וודאו שהמד שלכם מתאים למרחקים הנדרשים במדידותיכם. בחרתם מד לייזר העונה על כלל הצרכים שלכם? כעת חשוב שתכירו דגשים חשובים אודות פעולת המדידה. לפני תחילת המדידה, יש להכין את האזור הנמדד. חשוב להדגיש כי המדידה מתבצעת בעזרת קרן לייזר היוצאת מהמד ופוגשת באובייקט. המדידה תתבצע עד לאובייקט שפגש את קרן הלייזר, כך שחשוב שהשטח יהיה פנוי מהפרעות העלולות לשבש את המדידה. השטח מוכן? אתם מוכנים לשלבי המדידה!

הציבו את מד הלייזר במקום הנכון!

בשלב הראשון, חשוב להציב את מד הלייזר במקום הנכון. זכרו, המדידה תתבצע ממד הלייזר ועד לאובייקט שיפגוש את קרנו. מיקומו של מד הלייזר קריטי בדיוק המדידה. מיקום לא נכון עלול להוביל לסטיות שונות ולעיתים אף לעיוותים גדולים במדידות. לכן, אל לכם להקל ראש בשלבי ההכנה, מקמו את מד הלייזר במיקום המדוייק. יש לא מעט מד טווח לייזר הנמכרים עם חצובות ייעודיות שיבטיחו לכם יציבות מירבית כך שתוכלו למקם את מד הלייזר בכל מקום שתרצו.

כוונו ומקדו במדוייק את מד הלייזר אל עבר האובייקט הקובע את סוף המדידה

בשלב השני חשוב למקד את קרן הלייזר אל עבר האובייקט המהווה את סוף המדידה. מיקוד וכיוון של קרן הלייזר משמעותיים למדידות מדוייקות. מיקוד שאינו מדוייק או אלכסוני, יגרור סטיות במדידה. ככל שהמרחק גדול יותר, כך הסטיות יהיה גדולות יותר במידה ולא תקפידו על מיקוד מדוייק. עינית מד הלייזר חייבת להציג תמונה ברורה של האובייקט אליו אתם מכוונים את הלייזר, אחרת ייתכנו סטיות.

החלו למדוד – כך תיהנו ממדידות מדוייקות ומהירות במיוחד!

בשלב השלישי כל שנותר לכם זה להתחיל במדידה. איך עושים את זה? לוחצים על הלחצן הייעודי וממתינים לקבלת מדידה מדויקת. המדידה תתבצע תוך מספר רגעים ותוצג על מסך המד שלכם באופן ברור. חשוב לוודא כי מד טווח לייזר שבחרתם כולל סוללה מלאה למדידה מדוייקת והצגה ברורה של תוצאותיה. הקפידו על כלל הדגשים הללו ותיהנו ממדידות מדוייקות ומהירות במיוחד.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!