השכרת מיני מחפרון מחיר

תוכן עניינים

השכרת מיני מחפרון מחירהשכרת מיני מחפרון מחיר

מיני מחפרון אשר קרוי גם מיני באגר הוא כלי עבודה יעיל מאוד עבור מגוון עבודות שונות לרבות: חפירת בריכות, חפירה לתשתיות, חפירת מרתפים, עבודות עפר ופיתוח, עבודות חציבה ועוד. מרבית הקבלנים העוסקים בעבודות בנייה או שיפוצים אינם מחזיקים בעצמם מיני מחפרון אלא בוחרים לשכור מיני מחפרון כאשר עולה הצורך בכך. אם אתם תוהים  לגבי השכרת מיני מחפרון מחיר, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

מיני מחפרון- כיצד הוא בנוי

מיני מחפרון הוא כאמור כלי עבודה חשוב מאוד במגוון רחב של אתרי בנייה או שיפוצים. הכלי בנוי עם זחל גומי וזרוע עם שלושה פרקים. על הזרוע המדוברת ניתן להרכיב מגוון כלים שונים לצורך כל עבודה העומדת על הפרק. הכלים הנפוצים ביותר שמרכיבים את המיני מחפרון הם: כף חפירה אשר מגיעה בגדלים שונים וכן פטיש חציבה. כיום ניתן לשכור מיני מחפרון עבור עבודות שונות וחשוב מאוד לבחור בחברה שניתן לסמוך על מיני מחפרונים שהיא מציעה להשכרה, שיבצעו את העבודה בצורה הטובה, היעילה והאיכותית ביותר.

 

כמה עולה להשכיר מיני מחפרון?

מחיר השכרת מיני מחפרון נע כיום בטווח של בין 1500 ₪ ל2000 ₪ ליום. המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: הגודל של הכלי, המיקום של העבודה והמרחק בין המקום שבו מצוי המיני מחפרון לבין המקום שבו מתבצעת העבודה ועוד. חשוב לדעת כי יום עבודה שבו יש צורך להשתמש במיני מחפרון עם פשיט יהיה יקר יותר מיום עבודה שבו אין צורך בשימוש בפטיש ועל כן, יש לברר מראש מהו המחיר ליום עבודה בהתאם לסוג העבודה הנדרשת מהמחפרון. כמו כן, המחיר ליום יכלול את שירותי השינוע של הכלי וכן את העבודה היומית של המפעיל במידה ותבחרו גם במפעיל של הכלי.

 

כמה שעות עבודה נחשבות ליום עבודה של מיני מחפרון?

בשל העובדה שמחיר השכרת מיני מחפרון מתבסס על ימי עבודה, עולה השאלה המתבקשת: כמה שעות עבודה ביום נחשבות ליום עבודה? ובכן, יום עבודה יהיה בדרך כלל 8 שעות עבודה בפועל. ביום העבודה בדרך כלל מפעיל המחפרון יעצור להפסקה של חצי שעה שלא תהיה כלולה ב8 שעות שאותם הוא אמור לתת במסגרת יום העבודה. אם לא בחרתם במפעיל שיגיע יחד עם המחפרון, הרי שהמחיר ליום עבודה יהיה מחיר ל8 שעות עבודה מרגע שהמחפרון הגיע לאתר שבו הוא נדרש. החברה שמשכירה את הכלי לרוב תדרוש מחיר נפרד על כל שעת עבודה נוספת ביום.

 האם ניתן לקבל מחיר עבור שעת עבודה?

ישנן עבודות שלא דורשות יום עבודה מלא של המחפרון ועל כן עולה הצורך במחפרון שמושכר בהתאם למחיר עבור שעות עבודה ולא עבור ימי עבודה. אם אתם זקוקים למחפרון לכמה שעות עבודה, יתכן ותהיה אפשרות להגדיר לכם מחיר בהתאם לשעה כך שהמחיר יהיה זול יותר מהמחיר של יום עבודה שלם. כמובן שחשוב מאוד לבחור בחברה המציעה את האופציה להשכיר מיני מחפרון בהתאם לשעות עבודה ולא לימי עבודה.

 האם ניתן להשכיר מיני מחפרון ללא מפעיל?

מרבית החברות כיום לא יציעו מיני מחפרון ללא מפעיל וזאת בשל הסיבה כי העבודה על הכלי דורשת היתר מיוחד ממשרד הרישוי להפעלה ועל כן, חשוב מאוד שהמפעיל יהיה בעל הכרות עמוקה עם כלי העבודה המדובר על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר וכן חשוב מאוד שהמפעיל יהיה בעל אישור רלוונטי לעבודה המדוברת באמצעות הכלי.

מהו מיני מחפרון קטן?

במסגרת שירות השכרת מיני מחפרון ניתן לשכור כיום גם מיני מחפרון קטן. מיני מחפרון מגיע בגדלים שונים כאשר הכלי הצר ביותר שניתן למצוא הוא ברוחב של 80 ס"מ והמשקל שלו הוא כמעט 800 ק"ג. הכלי הקטן המדובר רלוונטי עבור מקומות שהגישה בהם בעייתית או עבור מקומות שבהם בלתי אפשרי להעמיס על הרצפה משקל רב. חשוב להבין שבשל העובדה שמדובר על כלי עבודה קטן מאוד כמות התפוקה שלו תהיה קטנה באופן ניכר מכלי עבודה אחרים לרבות מיני מחפרון רגיל.

השכרת מיני מחפרון

מחפרון דרוש לביצוע עבודות במשטחי אתרי בנייה שדורשים עבודה עם מכשירים שמספקים כוח חפירה מרבי. אבל השכרת מיני מחפרון מפצה על החסרונות הקיימים במחפרון בגודל מלא. מיני מחפרון משמש לביצוע פרויקטים של גינון, חפירה, תעלה וקידוח בשטחים קטנים או בינוניים. מדובר במכשיר סופר חשוב וחיוני המסייע לצמצם זמני עבודה ותורם רבות לתהליך הבניה.  שפע של אפשרויות ניתן להשיג עם השכרת מיני מחפרון, והשימוש במכשיר זה מאפשר ביצוע פעולות שחורגות מאפשרויות הזמינות עם הרכיבים הסטנדרטיים של מחפרון בגודל מלא, והוא מציע שירות משופר עוד יותר. מחפרונים נכנסים תחת הקטגוריה של כלים הנדסיים וציוד מכני הנדסי מסוג צמ“ה. מטרתם לבצע מגוון רחב של עבודות עפר, זאת באמצעות כף הנמצאת בחלק הקדמי של המכונה ובאמצעות מחפר הנמצא בחלק האחורי שלה. הכף עוזרת לגרוף חומרים שונים ומהקרקע, להרים אותו ולשפוך אותם לתוך משאית, בעוד החלק האחורי שהוא המחפר, חופר. 

עבודות בובקט

השכרת מיני מחפרון למגוון מטרות

השכרת מיני מחפרון מאפשרת לביצוע כל מטרת עבודה באתר בנייה, והוא יכול להחליף ציוד אחר. הגודל שלו מאפשר לו לתמרן במקומות אליהם מתקשים להגיע מחפרונים גדולים. מיני מחפרון קטן מאפשר גישה כמעט לכל חלל. חוץ מזה, הוא שוקל פחות ומפעיל פחות לחץ קרקע מאשר ציוד אחר.

מכיוון שלתנופה שלו יש תנודה קומפקטית, מיני מחפרון מאפשר ביצוע עבודות קטנות יותר, והוא מסוגל לעבוד במרחב סגור עם אפשרות נמוכה יותר לפגיעה בחפצים באתר הבנייה.

 

כוח ותפקוד

המונח "מיני" נראה כמעט מנוגד כשמבינים את המשימות שניתן לבצע עם השכרת מיני מחפרון. במשקל של ארבעת אלפים עד ששת אלפים קילוגרמים, הוא מסוגל לחפור בור בעומק עשרה מטרים. מיני מחפרון גדול יותר של עשרת אלפים עד 12,000 קילוגרם מאפשרים חפירת עומקים עד 14 מטרים. מפעיל שמשתמש במיני מחפרון במשקל של מינימום 18,000 קילוגרם, יכול להשלים עבודות שדורשות כוח רב, כגון תעלות שירות עמוקות, הריסה או העברת אדמה לתחתית או לבריכות. רוב הביצועים האלה מקורם בטכנולוגיית ציוד שבעבר נשמרה למחפרונים בגודל מלא. 

מערכות הידראוליות חדשות יותר מעניקות למכונות הקטנות כוח נוסף

חלק מהיצרנים מאפשרים השכרת מיני מחפרון עם רכיבי מקל ודלי שמונעים טלטלות. להבים זוויתיים מאפשרים למפעילים להגדיר את הלהב למצב העבודה הטוב ביותר. אפשרויות כיוון כלפי מטה מוסיפות יציבות על משטחים שאינם אחידים.

היצרנים מאפשרים גם השכרת כמה דגמים של מיני מחפרונים תחתונים נשלפים. עם סוגים אלו, שכוללים תושבת תחתונה, מפעיל יכול להשתמש במערכות הידראוליות על מנת לבצע עבודות במקומות צרים, ביציבות נוספת.

ראו גם: איך עובד מחפרון?

בובקט מחיר 

רכיבים מתקדמים

מגוון רחב של אביזרים נלווים מרחיבים את הרבגוניות של השכרת מיני מחפרון. הרכיבים המצורפים נעים בין להבים וסוגים וגדלים שונים של דליים ועד מקדחים ופטישים הידראוליים. פקדים שמותקנים במיני מחפרון מאפשרים חיבור קל לתוספים. טווח הגעה ארוך מאפשר למפעילים להמשיך לעבוד מבלי למקם מחדש את המיני מחפרון, עם יכולות כוח והרמה להארכת עומק החפירה. כשמחפרון בגודל מלא ממוקם ליד מיני מחפרון, המכשיר הקטן יותר עשוי להיראות דמוי צעצוע, אבל אל תתנו למראה שלו להטעות אתכם. 

כוח מוגבר בשילוב עם טכנולוגיות חדשות, תכנון יעיל ותוספות תכליתיות מאפשרות למיני מחפרונים להחזיק את עצמם.

כמה עולה להשכיר מיני מחפרון?

יש חברות שמתמחרות את מחיר ההשכרה לפי שעה, בעוד חברות אחרות מתמחרות את המחיר לפי יום עבודה. המחירים נעים בין כמה מאות שקלים בודדים לכמה אלפים לשעת עבודה ובין 1,200-1,900 ליום עבודה שלם. המחירים משתנים ותלויים במגוון רחב של קריטריונים. חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום הזה של עבודות עפר.

מיני מחפרונים הופיעו לראשונה בשנות השבעים כחלופה למחפרונים בגודל מלא. הם תוכננו לשימוש במקומות צרים, והחליפו עבודות כפיים באזורים קטנים מדי עבור מחפרונים גדולים. הם עדיין מספקים הרבה כוח ועוצמה, רק במכונה הרבה יותר קלה וקטנה.

מיני מחפרונים, שנקראים גם מחפרונים קומפקטיים, נחשבים לציוד חשוב בהכנת אתר בנייה. הם משמשים בעיקר לחפירת בורות ותעלות אבל ניתן להשתמש בהם גם לדרוג, פילוס ומילוי חוזר. בשיקול העלות, מיני מחפרון מחיר יקר, אבל בהשוואה לגרסאות בגודל מלא, המחיר אינו נשמע כל כך מזעזע; מיני מחפרונים זמינים בדרך כלל בפחות מחצי העלות!

 

 

כמה עולה מיני מחפרון?

מיני מחפרון מחיר לדגם חדש תלוי בכמה גורמים. ראשית, יש להחליט אם לקנות מכשיר משומש או חדש. מכשירים חדשים ככל הנראה יעלו לכם יותר. אין פירוש הדבר שאתם צריכים לשלול מכשירים משומשים. אם אתם מעוניינים לחסוך קצת כסף, מכשיר משומש יכול להיות אופציה נהדרת, כל עוד הוא במצב תקין.

התכונות של כל מיני מחפרון מסייעות לקבוע גם את נקודת המחיר. חלק מהדגמים יעלו יותר מאחרים, בהתאם לתכונות ולרכיבים שלהם. יתכן שתמצאו מיני מחפרונים במחירים מצוינים או שתצטרכו להשקיע סכומים גבוהים עבור המכשיר שאתם מעוניינים לרכוש או לשכור. 

מכיוון שהמחירים משתנים כל כך, חשוב לדעת איזה סוג של מכשיר אתם מחפשים, אחרת אתם עלולים בסופו של דבר להוציא יותר מכפי שאתם צריכים.

ראו גם: השכרת מכבש

מיני מחפרון מחיר ממוצע לדגם חדש

מיני מחפרון מחיר משתנה באופן משמעותי בהתאם לגודל המכשיר, העומק שהוא מסוגל לחפור, הכוח והתכונות שתבחרו. המחירים נעים בין 80,000 ל-360,000 ₪, אם כי מרבית הדגמים זמינים בטווח מחירים של 120,000-160,000 ₪.

מיני מחפרון מחיר של 100,000 ₪, מאפשר קניית מכשיר עם עומק חפירה של כחמישה עד שבעה מטרים. תמורת 12,000 עד 160,000 ₪ תוכלו לקנות מיני מחפרון עם עומק חפירה של שמונה עד עשרה מטרים. תמורת 240,000 ₪ תקבלו עומק חפירה של 12 מטרים.

אם אתם זקוקים למידות נוספות, מומלץ לתכנן השקעה על מיני מחפרון מחיר בסביבות 4,000 ₪ עבור כל דלי נוסף. רכיבים מצורפים מופעלים כגון מקדחים נעים בין 20,000 ל-40,000 ₪.

המחיר נקבע לפי כל מיני פרמטרים וקריטריונים כמו סוג המחפרון ואופן ביצוע העבודה בשטח. 

 

תכונות מיני מחפרון

החלקים העיקריים של מיני מחפרון כוללים:

  • מסלולים או גלגלים להנעת המכשיר על קרקע קשה.
  • מבנה עליון שכולל תא מפעיל, זרוע חפירה וציוד עבודה אחר.
  • להב המשמש לדרוג, פילוס, מילוי חוזר, תעלה וכן הלאה.

ההתקדמות הטכנולוגית הפכה את המיני מחפרונים המודרניים לקלים מאוד לתפעול. מכונות מודרניות מבצעות פונקציות רבות בבת אחת, כולל נהיגה, חפירה והתנעה. בדגמים חדשים יותר יש גם מסלולים מתרחבים שמאפשרים למכשיר להיכנס דרך שערים קטנים או דלתות ואז להרחיב ליציבות טובה יותר במהלך החפירה.

מאיפה משכירים מיני מחפרונים?

יש היום המון חברות המספקות שירות של השכרת כלי צמה מסוגים שונים. ניתן להשכיר מיני מחפרון לפי שעה או לפי יום עבודה ולעתים השירות כולל גם את ביצוע העבודה עצמה. מומלץ לבחור חברה כזו בהתאם לצרכים שלכם ולאופי הפרויקט. יש לוודא כי המחפרון מחזיק בכל האישורים והרישיונות המתאימים, לבחון את לוח הזמנים של החברה אל מול לוח הזמנים שלכם, להשוות מחירים ורק אז לקבל החלטה.

ראו גם: אדמה לגינה מחיר, כל מה שצריך לדעת על עבודות עפר בצפון.

השכרת מחפרון מחיר

מחפרון הוא מכלי העבודה היעילים ביותר בענף הבנייה, אחד הכלים הפופולריים ביותר ויש לכך סיבה. עם זאת שמחפרון הוא כלי מאוד נוח לשימוש ופופולרי אנו נעדיף לשכור מחפרון מאשר לרכוש אחד, חישוב עלויות נכון. גם כאשר מדובר על השכרה של מחפרון לכמה שעות חשוב לדעת לפני מה אתם עומדים.

 

השכרת מחפרון מחיר – מה זה?

מחפרון הוא כלי עבודה בענף הבנייה, כלי מאוד שימושי הנמצא תחת ההגדרה של כלי צמ"ה. לעיתים אנו יכולים להתבלבל בין טרקטור ומבין מחפרון, טרקטור הוא מכשיר שיותר מתאים לעבודות חקלאיות ואילו מחפרון הוא כלי עבודה בעל מגוון רחב של אפשרויות. למחפרון יש זרועות הידראוליות אשר מתאימות לסוגים רבים של עבודות. כמו כן, מחפרון מגיע עם שני גלגלים אחוריים ושני גלגלים קדמיים שהם קטנים יותר. כמו כן, יש לנו מחפרון זחלי אשר מתאים לסוגים שונים של מיקומים. בזכות הזרוע של המחפרון ניתן לאסוף עפר, לפנות ולשטח. כמו כן, בחלקו האחורי של המחפרון ניתן להתקין כף חפירה נוסף לצורך של עבודות אחרות. מחפרון הוא אחד מכלי העבודה האהובים ביותר על קבלני הבניין.

השכרת מחפרון מחיר – אופן הפעלה

כפי שציינו יש שני סוגים עיקריים של מחפרונים, הסוג הראשון יעבוד על גלגלים, הסוג השני יעבוד על זחל. שימו לב, מחפרונים על גלגלים הינם פופולרים יותר כיוון שהם מתאימים לעומס עבודה גדול, נוחים יותר לשימוש ומתאים למגוון רחב של עבודות. מצד שני, יש לנו גם את המחפרון הזחלי אשר בדרך כלל יהיה בעל מימדים גדולים יותר, ואף יכול לשאת משקל רב יותר מאשר המחפרון הגלגלי. כמו כן, כף החפירה של מחפרונים אלו תהיה גדולה יותר, הזחל יכול להתנייד בתנאים קשים יותר (מקומות הרריים, סלעים וכד'). החיסרון של מחפרונים זחליים הוא שהם עובדים לאט יותר, פחות תמצאו אותם באתרי בנייה סטנדרטיים. מוטב לציין כי עצם העובדה שמחפרון זחלי יכול לשאת משקל רב יותר מאשר מחפרון גלגלי לא אומר כלום על המשקל אותו מחפרון גלגלי יכול לשאת. המשקלים אליהם מחפרון גלגלי יכול להגיע בנשיאה הם עצומים ולרוב יספקו אותנו בכל תחום עבודה בענף הבנייה.

על מנת שתוכלו לעבוד עם מחפרון כלשהו עליכם להחזיק ברישיון מתאים (רישיון נהיגה ברכב כבד והסמכה ייעודית). אם אתם לא רוצים לקחת סיכון בטיחותי אל תפעילו את המכשיר ללא רישיון, כמובן שזו גם עבירה על החוק. אחד היתרונות של השכרת מחפרונים היא שאתם יכולים לשכור גם את הכלי וגם את שירותיו של מפעיל מקצועי. לכן, אין לכם באמת צורך לדעת כיצד לתפעל את הכלי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפעול בהתאם לחוקים.

 

השכרת מחפרון מחיר – בחירת דגם מתאים

איך נדע איזה דגם של מחפרון אנחנו צריכים? מבעד לכך שאנו יודעים שיש לנו מחפרון זחלי וגלגלי, יש עוד הרבה דגמים לכל סוג. ההבדל בין הדגמים יבוא לידי ביטוי בדרך כלל בגודל הכלי והעומס המקסימלי אותו הכלי יכול לשאת, אלו שני הדברים שעליכם לתת עליהם דגש. כמו כן, עליכם לדעת להתאים את סביבת העבודה בהתאם לכלי שאתם צריכים, האם אותו מחפרון יכול להסתובב בשלוש מאות שישים מעלות? חשוב גם לדאוג לסביבת העבודה של המפעיל, האם היא נוחה, בסופו של דבר עובד שנוח לו עובד טוב יותר… כדי להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה עליכם לבחור בחברה מקצועית אשר תלווה אתכם בתהליך.

ראו גם: השכרת מיני מחפרון.

השכרת מחפרון מחיר – כמה זה עולה לי?

המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים רבים, עליכם תחילה לדעת מהי תקופת ההשכרה הרצויה, האם מדובר על שעות בודדות או שאתם צריכים את המחפרון לשבוע ימים עכשיו. מחיר השכרת מחפרון תלויה במיקום שלכם (הובלה), כמות ימי ההשכרה, האם אתם שוכרים שירותיו של מפעיל וגם בהתאם לדגם של הכלי.

ראו גם: השכרת מיני מחפרון מחיר.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!