השכרת שרוולים לפינוי פסולת מחיר

תוכן עניינים

השכרת שרוולים לפינוי פסולת מחיר

לפני כל פרויקט בנייה על כל חברת בנייה לשכור את כל הציוד המתאים. ציוד עבודה חייב להיות מותאם לסוג הפרויקט שלכם, לכן חברות בנייה רבות מעדיפות לשכור ציוד מאשר לרכוש אותו. עלות השכרת הציוד משתנה בהתאם לפרמטרים שונים אשר נציג בפניכם.

השכרת שרוולים לפינוי פסולת מחיר – מי צריך את זה?

השכרת שרוולים לפינוי פסולת הינו מוצר חובה בכל פרויקט בנייה. שרוול לפינוי פסולת מתאים גם לבניינים רבים קומות וגם לבנייה על קומת קרקע, המטרה שלנו היא למעשה להשליט סדר באזור וכמובן, את אותו הזבל שאנו זורקים ניתן למחזר לפרויקט מסוג אחר. מלבד לכך, הסיבה העיקרית של שרוול לפינוי פסולת היא כדי להבטיח ביטחון מלא של כל עוברי האורח במקום וכמו כן גם עובדי המקום. יש להדגיש, לאחר שסיימתם את הפרויקט אם אין לכם מה לעשות עם הפסולת עליכם להשליך את כל מיכל הפסולת לאתר מורשה בהתאם לחוק על פינוי פסולת בנייה.

השכרת שרוולים לפינוי פסולת מחיר – תהליך

בדרך כלל מה שקורה הוא שחברות בנייה יפנו לחברות השכרה של שרוולים לפינוי פסולת. כפי שיש סוגים שונים של פרויקטים של בנייה ככה יש שרוולים מותאמים לכל סוג. מדובר על הליך בירוקרטי די פשוט אשר מחייב אתכם לפנות לחברה מקצועית ולהוציא את האישורים המתאימים מטעם הרשות המקומית. אתם לא צריכים לדאוג לכלום מלבד לאישורים, חברת ההשכרה היא זו שתכוון אתכם אל הדגם המתאים ביותר עבורכם והיא תעמיד לרשותכם את הגודל הרצוי עבור הפרויקט שלכם. כמובן שאת הפסולת בסוף התהליך אתם מחויבים להעביר לאתר מורשה.

 

 

עשוי לעניין אתכם: השכרת בובקט קטן, השכרת מחפרון מחיר.

השכרת שרוולים לפינוי פסולת מחיר – על פי מה נקבע המחיר?

הבחירה האם לשכור או לרכוש שרוול פסולת תלויה אך ורק בכם. היתרון בהשכרת שרוול לפינוי פסולת בא לידי ביטוי בכך שאין אתם חייבים למצוא מקום אחסון לשרוול, אתם משלמים באופן חד פעמי בהתאם לפרויקט שלכם ויש לכם אחריות מלאה על המוצר. המחיר אותו תשלמו על שרוול יהיה לפי השכרת יומית או שבועית, המחיר משתנה בהתאם לתנאי העבודה ומשך ההשכרה. עוד פרמטרים אשר ישפיעו על המחיר הסופי יהיו סוג הפרויקט, גובה הקומה בה נמצא הפרויקט, נגישות למקום ועוד… המחיר אותו תשלמו צריך לכלול את עלות ההתקנה והפירוק. עוד נתון אשר ישפיע על המחיר שרוול בייצור מקומי או מיובא, שרוול תוצרת הארץ יהיה זול יותר בדרך כלל. מבעד לכך, יש לקחת בחשבון השכרה של מכולה במקרה הצורך.

 

השכרת שרוולים לפינוי פסולת מחיר – מחירון

המחירון אותו אנו מציינים הוא לפי ממוצע המחירים, מחירון זה נתון לשינוי בהתאם לשינוי בפרמטרים של הפרויקט. המחירון הוא לפי עלות של עד שבוע כולל עלויות התקנה ופירוק:

התקנת שרוול לפינוי פסולת בבניין עד גובה 2 קומות – 1,000 ש"ח ועד 1,400 ש"ח.

התקנת שרוול לפינוי פסולת בבניין עד גובה 4 קומות – 1,400 ש"ח ועד 1,900 ש"ח.

התקנת שרוול לפינוי פסולת בבניין עד גובה 6 קומות – 2,400 ש"ח ועד 3,000 ש"ח.

עבור כל קומה נוספת נשלם בין 300 ש"ח ועד 600 ש"ח, תלוי בגובה הקומה.

השכרת מכולה יכולה לנוע בין 900 ש"ח ועד 2,000 ש"ח לשבוע, זאת בהתאם לגודל המכולה וגודל הפרויקט.

השכרת שרוולים לפינוי פסולת מחיר – בחירת חברת השכרה

אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת שאתם עושים עסקה טובה היא על ידי בחירת חברת השכרה מקצועית ומוכרת. בדרך זו אין לכם חששות לגבי טיב המוצר, שכן מדובר על מוצר שחייב להיות מבוטח באופן יסודי. בחרו חברה אשר יש לה ניסיון רב, מגוון רחב של דגמים להציע לכם וכמובן שירות מסור ואדיב.

ראו גם: עבודות עפר בצפון.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!