מהם מחירי עבודות עפר?

תוכן עניינים

עבודות עפר הן עבודות המחייבות כישורי ומיומנויות הנדסה. עבודות אלו מבוצעות באמצעות כלים מכאניים כמו צמ"ה, מחפרונים, משאיות, טרקטורים ועוד. באמצעות עבודות עפר ניתן לבצע חפירות תעלות למטרת תשתיות, כמו גם חפירות וקידוחים להנחת יסודות, יישור שטחים, הריסה, פינוי הריסות ועוד. כמה עולות עבודות עפר? המשיכו לקרוא. 

עבודות עפר מתומחרות בהתאם למס' פקטורים ופרמטרים. למשל, בהתאם לכלי שמשמשים בו לביצוע העבודה. ניתן להשתמש בכלי הנקרא בובקט, כמו גם מחפרונים, מפלסת, משאיות עפר, מכבשים ודחפורים, טרקטורים ועוד. כמו כן, כדי להבין כמה עולות עבודות עפר יש לדעת מהי מידת השטח בה מתבצעת העבודה. לבסוף, יש לבצע הערכה של כמות העבודה וכמובן עלות מפעילי המכשור המכאני ועלות הצוות שמגיע לשטח לעבוד. בעוד שישנן עבודות עפר המתומחרות על פי מחיר פיקס, אחרות מתומחרות לפי עומק החפירה והקידוח באדמה, מידת השטח ועוד. כמו כן, ישנן עבודות עפר המתומחרות בצורה יומית או שעתית. 

מחירי עבודות עפר מסוגי חפירות

בממוצע, מחיר חפירה ידנית בקרקע חולית עד מטר תעלה לכם כ– 270 ₪. אם תצטרכו חפירת גומה לקורת יסוד עד 100 ס"מ, תצטרכו לשלם כ-85-200 ₪. צריכים לדעת מחיר עבור חפירה באמצעות צמ"ה בעומק של 3 מטרים? המחיר הממוצע יעוד על כ-70-105 ₪.

אם אתם מעוניינים לדעת מה המחיר עבור חפירת גומה לפלטת יסוד עד עומק 100 ס"מ, המחיר יעמוד על כ-230-275 ₪. כמו כן, מחיר עבור חפירה להנחת יסודות יעמוד על כ-205-250 ₪ למ"ק. זאת ועוד, מחיר חפירת מבנה תת קרקעי (כמו מרתף) ופינוי העפר עד עומק של 5 מטרים יעלה לכם כ-35-80 ₪. בנוסף לעבודות חפירות אלו, קיימות גם עבודות כמו חפירת תעלת כבלים, חפירת חניון תת קרקעי, חפירת חניון תת קרקעי ללא מבנה, חפירת חלל לבריכה ועוד. 

מחירי עבודות חציבה, הובלת עפר, מילוי והידוק 

חציבה לעומק עד 3 מטר תעלה לכם בין 60 ₪ ל-96 ₪, בעוד שמחיר חציבת תעלת ביוב לעומק של מטר יעמוד על כ-55-70 ₪ למ"ק. כמו כן, חציבה באספלט להנחת תשתיות חשמל תעלה לכם 65-85 ₪ למ"ק. אם תצטרכו חציבה עבור הנחת יסודות וקורות, מחיר עבודה זו יעמוד על כ-205-240 ₪ למ"ק. 

בנוסף למחירים שציינו עד כה, קיימות גם עבודות הובלה, מילוי והידוק במחירים שונים. בתוך כך, מחיר הובלת עפר כולל העמסה ופריקה יעמוד על כ-500-610 ₪ לשעת עבודה. כמו כן, מחיר הובלת טון חצץ כולל הובלה ופריקה יעמוד על כ- 220-320 ₪ לשעת עבודה. כמו כן, מחיר מילוי חול, הידוק (ידני או באמצעות ציוד מכני) יעמוד על כ-280-340 ₪ למ"ק. צריכים לדעת מחיר הנחת אספלט, יציקה ודחיסה? המחיר יעמוד על כ-50-295 ₪ למ"ר בהתאם להיקף העבודה.

לא מצאתם את המחיר לעבודת העפר שאתם צריכים לבצע? היכנסו אל עבודות עפר בפורטל טופ שיפוצים. כמו כן, מומלץ ליצור קשר ישירות עם חברת עבודות העפר שלכם כדי לקבל תמחור מדויק. 

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!