דלתות אלומיניום ביפו

תוכן עניינים

אם אתם עומדים בפני שיפוץ או בנייה של נכס חדש, אין ספק שדלתות הן חלק משמעותי מהנראות הסופית של הבית. דלתות טובות יישארו איתכם למשך שנים ארוכות וישפיעו על הסגנון העיצובי הכללי. דלתות אלומיניום יכולות לשמש גם כדלתות כניסה, גם כדלתות הזזה וגם כדלתות לחצר או למרפסת. אנחנו נתקלים פעמים רבות בדלתות אלומיניום המשמשות כדלתות כניסה לבניינים, דלתות עם פרופיל דק משולבות זכוכית לחצר או למפרסת ועוד. דלתות אלומיניום מייצרות מראה יוקרתי, בעלות עמידות לאורך זמן ואינן דורשות תחזוקה מיוחד. אם אתם גרים באזור הצפון המידע על דלתות אלומיניום ביפו יוכל לשרת אתכם.

בעבר דלתות אלומיניום היו נתפסות כפריט עיצובי בעל מראה קר או מתכתי, אבל כיום ישנם מגוון עיצובים וסגנונות לדלתות אלומיניום שיאפשרו לכם ליהנות מיתרונות החומר והפונקציונליות שלו, ולהתאים את דלתות האלומיניום למגוון סגנונות עיצוב כפריים, קלאסיים, אורבניים או מודרניים. דלתות אלומיניום ביפו קיימות במגוון מאד גדול של צבעים ומרקמים, ניתן לשלב את הדלתות עם זכוכית או חומרים שונים ואף לייצר צורות שונות מהחומר. כאשר משתמשים בדלתות אלומיניום כל החלל מקבל נראות אחרת מדלתות עץ פשוטות או דלתות ברזל. השילוב של הזכוכית מאפשר להכניס את החוץ לפנים החלל וגם מוסיף אור טבעי. דלתות אלומיניום נפוצות היום מאד, וניתן למצוא אותן כמעט בכל מקום.

מה היתרונות של דלתות אלומיניום ביפו?דלתות אלומיניום ביפו

ראשית כל מבחינת אסתטית דלתות אלומיניום קיימות במגוון רחב של דגמים, שכל אחד מהם ניתן להתאמה מבחינת גודל או עיצוב שונה. דלתות אלומיניום הן בעלות מראה חדשני ומודרני. ניתן לשלב בדלתות זכוכית ובכך לאפשר שקיפות לדלת וכניסה של אור טבעי. אם לדוגמה יש לכם חצר מדהימה, דלת אלומיניום משולבת זכוכית תעזור להכניס את הירוק של החצר לתוך הבית. דלת מסיבית יותר בשילוב זכוכית יכולה לשמש כדלת כניסה שקופה לבניין המגורים שלכם. ניתן גם לשלב בדלתות אלומיניום גם עץ, הגמישות בשילוב החומרים, הצבעים והמידות מאפשרת חשיבה עיצובית מחוץ לקופסה. בין אם אתם מעצבים משרד, בית פרטי או דירה, מעצבים רבים אוהבים לעצב חללים ספציפית עם דלתות אלומיניום בגלל היתרונות של הגמישות העיצובית שלהן.

דלתות אלומיניום אינן דורשות כמעט תחזוקה, בשונה מדלתות עץ או ברזל. כשמתייחסים למתכת אנו חוששים מחלודה לאורך השנים, האלומיניום הוא חומר עמיד ואיכותי שאינו סובל מקורוזיה ולא מחליד. דלתות אלומיניום מתאימות במיוחד למזג האוויר הישראלי כי הן בעלות עמידות לשמש חזקה, ללחות ולמים. בניגוד לדלתות עץ, דלתות אלומיניום עמידות גם בפני מזיקים הנוגסים בעץ. בזכות היתרונות האלו דלתות אלומיניות מחזיקות לאורך שנים רבות, לרוב אין צורך לצבוע אותן או להחליף בהן חלקים.

אם בחרתם לביתכם דלתות אלומיניום תוכלי גם ליהנות מיתרונות האקוסטיקה שדלתות אלומיניום מאפשרות. אם תרצו לתת דגש לפן האקסוטי, תוכלו לבחור לשלב זכוכית מבודדת ובך לבודד לא רק רעשים אלא גם קור וחום. מבחינת בטיחות, לדלתות אלומיניום יש מגוון מגנוני בטיחות, כך שאם תבחרו בדלתות אלומיניום תוכלו ליהנות משילוב אופטימלי של בטיחות ועיצוב ותקבלו דלת חזקה, חסינה, בטוחה ויפה. בדלתות אלומיניום ניתן להשתמש בצילינדר מוגן בעל פינים שצפים, מה שמקשה על שכפול המפתחות. אפשר גם לאפשר שכפול מפתח רק באמצעות כרטיס ייחודי שמוענק לבעלי הנכס, מה שמקשה עוד יותר על פורצים.יתרון חשוב נוסף הוא שדלתות אלומיניום לרוב זולות יותר מדלתות עץ או ברזל. אם החלטתם להחליף מספר דלתות בבית או במשרד, ההבדלים בעלויות יכולים להיות מאד משמעותיים. אם ננסה למצוא חסרונות, יש לקחת בחשבון שעל אף שדלתות אלומיניום בטוחות מאד הן פחות מסיביות וחזקות מדלתות ברזל. כמו כן, כדי לבודד רעשים, במידה והדלת משלבת זכוכית יש לבחור בזכוכית שמיועדת לבידוד מרעש, קור או חום.

איזה סוגי דלתות אלומיניום יש?

דלתות אלומיניום יכולות להגיע כדלתות הזזה או כדלתות נטרקות. הן קיימות במגוון צבעים שתוכלו לבחור ולהתאים למניפת הצבעים הספציפית בביתכם. כמו כן הדלתות קיימות במגוון צורות ומידות, ניתן לקבוע את עובי המסגרת סביב הזכוכית (הפרופיל), סוג פתיחה, ידיות שונות או פרזולים שונים. ניתן להשתמש בדלתות אלומיניום לדירות, חדרים, בתים פרטיים, בניינים, משרדים, לחצרות, למרפסות ועוד. אפשר לבחור בדלתות אלומיניום המשלבות חלונות זכוכית, שקופה או חלבית, המכונים אורנמנטים, ניתן לעצב באופן ייחודי עם אורנמנטים גם את המשקוף או מסגרת הדלת. המגוון הוא אינסופי ואנחנו רואים דלתות אלומיניום כל הזמן בכניסות לבניינים, בדירות, בחללים מעוצבים כמו גלריות או חנויות בוטיק.
החלטתי להתקין דלתות אלומיניום ביפו, מה עושים עכשיו?
כדי להתקין דלתות אלומיניום יש לבחור ספק ולבחור מתקין. ישנם מספר ספקים לדלתות אלומיניום ביפו.
חשוב להתאים את דלתות האלומיניום לצורך הספציפי, דלת כניסה לבניין היא שונה במהותה מדלת פנימית בבית. אם לדוגמה עליכם לבחור דלתות אלומיניום לבניין מגורים, כנראה כדאי לכם לבחור בדלת פשוטה, מסיבית, חזקה שתתאים לשימוש יומיומי ותחזיק לאורך שנים. אם אתם מחפשים דלת לשימוש בפנים הבית, תוכלו לבחור בעיצוב יותר מתחכם ופחות פרקטי. בכל מקרה אם תתקינו דלתות אלומיניום כדאי לבחור בבעל מקצוע בעל ניסיון בדלתות שאתם מעוניינים להתקין ורצוי כזה עם תיק עבודות שתתחברו אליו. ישנם בעלי מקצוע שמציגים באתר שלהם עבודות קודמות ותוכלו כבר בשלב זה להתרשם ולחפש אחר הסגנון המתאים לכם.

מה צריך לדעת כשבוחרים איש מקצוע להתקנת דלתות אלומיניום ביפו?דלתות אלומיניום ביפו

כמו בעל עבודה עם בעלי מקצוע, אם החלטתם לבחור בדלתות אלומיניום בגלל כל היתרונות שלהן, חשוב שתבחרו בקבלן או מתקין שידאג להתקין את הדלת במקצועיות, באחריות ובמחיר הוגן. מומלץ לקבל חוות דעת ממכרים או לקוחות ישנים של המתקין, וניתן לחפש ביקורות באתרי אינטרנט אם לא מצאתם קשר ישיר. חשוב לבקש לראות תיק עבודות כדי להבין אם הסגנון מתאים לכם ואם הספקים של דלתות האלומיניום איתם עובד המתקין בסגנון שאתם אוהבים. מכיוון שדלתות אלומיניום מחזיקות לאורך שנים ולא סביר שתחליפו.

באיזה שלב בתהליך העיצוב פונים למתקין דלתות אלומיניום?
אם התחלתם תהליך עיצוב עם אדריכל או מעצב פנים, הוא יפנה אתכם לבחור את הדלתות לאחר שהתוכניות למבנה קיימות והשלד למבנה בנוי. אם אתם מחליפים דלתות קיימות תוכלו לעשות זאת בכל רגע נתון.

כמה עולות דלתות אלומיניום ביפו?

אופן התמחור של דלתות אלומיניום משתנה בהתאם לשימוש שלהן ופרמטרים נוספים לכן קשה לתת תמחור מדויק. דלתות אלומיניום לוויטרינות נהוג לתמחר לפי מ"ר, דלתות אלומיניום המשמשות כדלתות פנים מתומחרות לפי יחידות. המחיר הסופי יקבע לפי גודלה של הדלת, עובי וסוג הפרופיל, כמויות הפרזול והחלוקות בזכוכית, סוג הידית ומגנון הנעילה וכו'. דלתות אלומיניום בעלות פרופיל בלגי מעוצב יעלו יותר מדלת פנים פשוטה. טווח המחירים של דלתות פנים יכול לנוע בין 2,500 ₪ לדלת פשוטה ועד 4,500 ₪ לדלת יוקרתית בעלת פרופיל בלגי.
טווח המחירים של דלתות אלומיניום לוויטרינות נע בין 1,000-4,000 ₪ למטר. דלתות כניסה לבניינים מתומחרות בערך בעלות של 3,000-4,000 ₪ לדלת בלבד, לא כולל המסגרת של תיבות הדואר או התוספות האחרות בכניסה.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!