החלפת תריסים לבית בחריש

תוכן עניינים

התריסים ישנים ואולי כבר שבורים בחלקם? התקלות מתחילות להתרבות והגיעה העת להחליף לתריסים חדשים? ישנן היום לא מעט אופציות להתקנת תריסים חדשים לבית, החל כמובן מהאופציה החשמלית, דרך תריסי הזזה וכלה בתריסי אלומיניום אור. לפני שאתם מזמינים גורם מקצועי לצורך החלפת תריסים לבית בחריש, כדאי להכיר את האפשרויות החדשות ולא פחות מכך, גם המסורתיות, של תריסים לבית ולבחור היטב את התריסים הרצויים לכם. דרך אגב, אתם לא חייבים לבחור את אותו סוג של תריס לכל חדרי הבית וגם על העניין הזה נדבר בשורות הבאות.

תריסים לבית – מהן האפשרויות העומדות בפניכם?החלפת תריסים לבית בחריש

אז נתחיל כמובן בפרמטר המרכזי שמבדיל בין שני סוגי התריסים המרכזיים כיום – תריס ידני מול תריס חשמלי. על התריס הידני לא צריך עוד הסבר אחד נוסף. התריס החשמלי הוא תריס, שנראה לחלוטין כמו תריס ידני, רק שהפעלתו מבוצעות באמצעות מנוע חשמלי קטן המותקן לצד גלגלת התריס בארגז התריס. הפעלת התריס מבוצעת דרך מתג הפעלה המותקן על הקיר לצד מפתח החלון. כיום, התריס החשמלי נחשב לסטנדרט בכל בנייה חדשה ובכל פרויקט שיפוץ נרחב ואם אין לכם התנגדות מיוחדת לתריס החשמלי, זוהי בהחלט האופציה המומלצת. יחד עם זאת, אם אתם בכל זאת מעדיפים את התריס הידני, כדאי לדעת היכן דווקא לא ניתן לוותר על האופציה החשמלית – במפתחי חלון רחבים ובמפתחי מרפסת. במקור, מטרתו של התריס החשמלי הייתה לאפשר ייצור של תריסים רחבים, גדולים וכבדים, אותם פשוט לא ניתן לתפעל בצורה ידנית. עם השנים, הלכה הקטגוריה והתרחבה אל כל תריסי הבית, אבל בכל מקרה, אם אחד מהתריסים בבית הוא תריס מרפסת, מומלץ בהחלט לבחור עבורו את האופציה החשמלית.

 

תריסי הזזה

תריסי הזזה מספקים לכם אופציה נוספת, אם כי הם מתאימים בעיקר לחדרי שירות כמו מטבח, מרפסת שירות, מחסן או שירותים. חסרונם הגדול של תריסים אלה הוא שלכל היותר רק חצי משטח המפתח יהיה פתוח למעבר אור ואוויר. בכל רגע נתון, תריסי ההזזה מותקנים על גבי המפתח וגם אם הם במצב פתוח, הם מכסים חצי מן המפתח. תריסים אלה גם נוטים להיהרס מהר יותר ולכן השימוש בהם הולך ופוחת. יחד עם זאת, במסגרת החלפת תריסים לבית בחריש בהחלט ניתן לשקול את האופציה של תריסי הזזה לחדרי שירות שאין בהם צורך ממשי לאור ושהשימוש בהם הוא מועט.

 

שלבי התריס – מה נכון לכם להזמין?

התריס המסורתי הוא תריס שמיוצר מחומר פלסטי כדוגמת פוליאוריתן מוקצף. תריס זה הוא קל משקל, אך גם נוטה להישבר ביתר קלות. כמו כן, רמת האסתטיקה שלו נחשבת לבסיסית ביותר כשלעומתו ישנם תריסי אלומיניום, בהם מיוצרים שלבי התריס מאלומיניום. שלבים אלה מגיעים ניתנים להזמנה עם בידוד פנימי, מה שיכול לסייע מאוד לבידוד הבית בעונת החורף וכן מגיעים במודל תריס אור, קרי שלב ביניים בין תריס פתוח ותריס סגור, בו שלבי התריס מתוחים מראש המפתח ועד תחתיתו, אך עם מרווחים משמעותיים בין השלבים, באופן שמאפשר חדירה של אור ואוויר גם כאשר התריס סגור לכאורה, או נכון יותר, חצי סגור. תריס אור נחשב למודל התריס המתקדם והפופולארי ביותר ובמסגרת החלפת תריסים לבית בחריש, אתם בהחלט רוצים לשקול את האפשרות לחדרי השינה והסלון.

 

מה התריס הנכון לכם?החלפת תריסים לבית בחריש

ככלל, יש ערך בכך שאתם מזמינים את אותו סוג של תריס באותו מודל לכל חלקי הבית, למעט אולי חדרי שירות קטנים, בהם בכל מקרה נכון להתקין תריס הזזה ובהם גם לרוב לא יהיה קיים ארגז תריס מובנה. בכל מקרה, אם אתם נוטים להזמין תריס אלומיניום, חשוב לדעת שתריסי אלומיניום מומלצים אך ורק בתצורה החשמלית וזאת בשל משקלם. תריסי אלומיניום הם אמנם אינם כבדים, אבל הם כבדים יותר באופן משמעותי מאלו שעשויים פלסטיק ולכן תפעול ידני שלהם יכול להיות קשה ולא נוח וגם לייצר לא מעט תקלות. מן הצד השני, אם אתם בוחרים את האופציה החשמלית, חשוב שתבחרו גם שלבי תריס אלומיניום, שכן משקלם אמור לסייע בהנמכת התריס בזמן הסגירה, מבלי שהתריס ייתקע במסילות בגלל החיכוך עם מברשת מסילות הצד. כאמור, בתריסים רחבים שמשקלם רב, למשל תריסי מפתח המרפסת, מומלץ מאוד לבחור בתריס חשמלי עם שלבי תריס אלומיניום מבודדים.

ככלל, אתם רוצים לבחון את סוגי התריסים המרכזיים, לבחון את העלות של כל סוג תריס, את הערך שהוא יכול להוסיף לכם ואת האופן בו יהפוך את השימוש בתריסים בבית ליותר נוח. יחד עם זאת, אתם לא חייבים לקפוץ על הדגמים היקרים ביותר ואתם לא חייבים תריס אור, גם אם כולם ממליצים לכם עליו. חשבו על הדברים בעצמכם אל מול מסגרת התקציב העומדת לרשותכם והחליטו האם נכון לכם להזמין את אותו סוג של תריס לכל הבית או שניתן להזמין סוג שונה לחדרים ספציפיים.

לאחר שקיבלתם החלטה, תוכלו לפנות לגורמים מקצועיים המציעים את השירות של החלפת תריסים לבית בחריש ולבצע השוואת מחירים בין כמה וכמה ספקים, על בסיס המפרט שעליו החלטתם. בביצוע השוואת המחירים חשוב לוודא שההצעות ניתנות לכם על מפרט מסודר וסגור, כך שלא תהיה רמה של חופש במתן ההצעות. בחנו את כל ההצעות ואל תתפתו אוטומטית להצעה הנמוכה ביותר, אלא בדקו מה עומד מאחוריה.

לבסוף, זכרו שישנן אופציות נוספות שאותן תוכלו ליישם במסגרת פרויקט החלפת תריסים לבית בחריש ובכלל זה תריסים חיצוניים, תריסים ונציאנים וכדומה. אפשרויות אלה הן יותר בעלות נופך עיצובי אך יכולות להיות פחות אפקטיביות כפתרונות הצללה חזקים ועמידים – שקלו את הדברים לעומק ורק אז הזמינו את השירות.

 

 

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!