רוצים להשכיר כלי עבודה לשיפוץ הבית? הגעתם למקום הנכון

תוכן עניינים

לא היינו ממליצים לכל אחד להשכיר כלי עבודה במקום לשלם לשיפוצניק, אבל אנחנו מודעים לעובדה שיש הרבה אנשים עם ידיים טובות שיודעים לבצע עבודות מסוימות בבית ורוצים לחסוך בעלויות השיפוץ וגם לוודא שהעבודה נעשית עם אהבה ואכפתיות – בכל זאת, זה הבית שלכם!

למה חשוב להשכיר כלים בביצוע עבודות עצמאיות בבית? מה היתרונות של השכרה מול קניה? איך תדעו שברחתם נכון? התשובות ועוד מידע רלוונטי מחכה לכם בהמשך. קריאה מהנה!

 

לשפץ לבד ולחסוך

תקופת שיפוצים היא לא פשוטה לאף אחד, הבלאגן, חוסר הנוחות, הסדר, הלכלוך, העייפות, הרעש – כל אלו מייצרים אנשים עצבניים ועייפים. מעבר לכך גם לשכנים יש הערות להגיד והם שואלים אתכם כל כמה ימים מתי אתם מסיימים ומתי הסיוט הזה נגמר.
כל אלו תקפים לאם אתם משפצים מעצמכם ואם אתם שוכרים שיפוצניק. היתרונות במצב של השכרת כלי עבודה ושיפוץ בעצמכם הוא שאתם שולטים במשך השיפוץ, באופן וברמה שבו הוא נעשה ובעלויות.

 

אתם יודעים לשפץ?

יכול להיות שדוד שלכם שיפוצניק, יכול להיות שאתם אוהבים לשפץ, שאתם חושבים שאתם יכולים ללמוד ולקלוט בקלות ותמיד היה לכם מגע טוב בידיים. בכל אופן יש מדריכים היום באינטרנט וביוטיוב שיכולים להסביר לכם כיצד לעשות עבודות מסוימות כך שזאת לא הבעיה. בטח אם מדובר פעולות לא מסובכות. מה שבטוח הוא ששיפוצים עצמאיים חוסכים אלפי שקלים וגם מעבירים אליכם את האחריות והשליטה. זה לא מתאים לכל אחד – אבל מי שזה מתאים לו עובד קשה וחוסך הרבה.

 

רוצים להצליח על ההתחלה? כלים איכותיים זה הסוד

גם אם תגלו ששיפוצים זה בנפשכם. אתם מרגישים בנוח ואתם מבינים מה לעשות. אם יהיו לכם כלים גרועים שום דבר לא יעזור לכם: לא ידע מקדים ולא שום מדריך. זה לא משנה אם אתם מתעסקים עם פעולות פשוטות כמו צביעה וסיוד קירות ואם אתם מנסים להחליף חלקי אינסטלציה סניטריים אתם צריכים את הכלים המקצועיים והנכונים לעשות זאת.

 

למה להשכיר ולא לקנות?

מעבר לכך ששיפוצים הם לא כמו תחביב למרות כל מה שגברים חושבים. שיפוצים הם דבר שעושים ולאחר מכן מניחים את הכלים עד לפעם הבאה שיש תקלה או שצריך להחליף משהו. הדבר לא אמור לקרות בתדירות גבוה. כלים מקצועיים ואיכותיים עולים הרבה כסף בדרך כלל ומעבר לכך יש צורך לאחסן אותם ולתחזק אותם מעת לעת. כשאתם משכירים ציוד אתם מבטיחים לעצמכם ציוד אמין ואיכותי אבל גם שאין לכם עליו אחריות ותחזוקה מעבר לשימוש החד פעמי בו.

 

לסיכום

אנשים רבים בוחרים לחסוך בעלויות במגוון דברים: הובלת דירה, צביעה, שיפוץ ותיקונים שונים בבית. ולמה לא בעצם? מדובר בשירותים יקרים מאוד. אנחנו מעודדים אתכם לעשות את זה – אבל בצורה נכונה.

Picture of זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!