עדיין יש דירות בחריש במחיר נוח?

תוכן עניינים

העיר חריש עלתה לכותרות בשנות האלפיים כעיר חדשה, עם תוכנית רחבת היקף, שתתאים לא רק לאוכלוסיה החרדית, כפי שיועדה להיות בהתחלה. העיר, שהחלה את דרכה כהיאחזות של נח"ל, והפכה לקיבוץ, אשר ננטש אי שם בתחילת שנות התשעים. גם כן בשנות התשעים החלה תנופת בניה חדשה לצורך הקמת יישוב עירוני במקום, ונבנו עד סוף 95’ 300 דירות בחריש.

מאז ועד היום עברו הרבה מים מתחת לגשר, ועוד הרבה יותר מלט ולבנים מעל לכביש, ובימינו העיר חריש היא ביתם של מעל לשלושים אלף תושבים ותושבות, הנהנים מאיכות חיים בעיר מעורבת, חרדית, לאומית וחילונית.

 

היתרונות של חריש למשקיעים חדשים

בעבר הלא רחוק, חריש הפכה ליעד מועדף למשקיעים, אשר הבינו את הפוטנציאל הגדול בעיר שכבר הוחלט ברשויות להקצות הרבה מאוד משאבים לפיתוחה. מי שמגיע קודם, זוכה לראות את עליית המחירים של הנכס שלו, אך צריך חזון וסבלנות, להמתין לפיתוח. גם היום דירות בחריש נחשבות כהשקעה טובה, שהרי העיר לא סיימה את הבניה והפיתוח, והיא עדיין צומחת, ועמה התשואות והעלייה בערך הדירות והבתים.

המחירים של הדירות בחריש עדיין "שפויים", שזו מילה שקשה להגיד על מחירי הדירות בישראל באופן כללי. כאשר לוקחים בחשבון את המיקום של העיר, את רמת החיים שלה, ואת פוטנציאל עליית המחירים בדירה שתרכשו, הרי שההשקעה נהפכת לחכמה במיוחד.

לא רק שהמחירים סבירים, הרי שמה שאתם מקבלים עבור הכסף שלכם שווה הרבה יותר. בעוד שבתל אביב, אפילו בשכונה הנידחת ביותר, תשקיעו כמה שתשקיעו, תקבלו לרוב דירה די שבורה, שדורשת תיקונים, שלא לומר שיפוץ מלא. קחו את אותו הסכום לחריש, ותקבלו דירה חדשה ויפהפייה, בבניין מטופח, ועם שקט שאין למצוא כיום.

חריש ממוקמת רק 50 דקות נסיעה מתל אביב, ויש לה גישה ישירה לכביש 6 וממנו לכל ישראל. תושבי העיר יכולים להגיע בתוך עשרים דקות לחוף הים בחדרה, וכל שירות שחסר להם מחכה להם בפחות מעשרים דקות במרכז חדרה, בין אם זה מרכזי קניות ובין אם זה עבודה.

אז לגבי השאלה הראשונה:

כן, עדיין יש דירות בחריש במחירים נוחים, שפויים ומפתים, ואם אתם מחפשים איפה לשים את הכסף שלכם, בין אם בשביל להתיישב ולגור ובין אם בתור השקעה לעתיד, העיר הזו היא יעד שיש לקחת ברצינות. המחירים עולים כל הזמן, זה נכון, אך זה נכון בכל הארץ. ההבדל הוא בזמני העלייה, ובפוטנציאל העלייה.

העיר עדיין מתפתחת, מה שאומר שיהיו כמה קפיצות בערך הדירות בה. המדינה משקיעה כסף, מה שאומר שאתם נהנים מעליה בתשואות מבלי לעשות דבר. רק לרכוש, להשכיר, ולהמתין בנחת, בעוד הנכס שלכם משתבח בערכו, עד למכירה בעתיד. הדירות החדשות, כמו רכב חדש, לא צריכות לרוב השקעה בשיפוץ או תיקונים, אז התשואה משכירות מתבטאת במלוא הפוטנציאל.

Picture of זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!