כל מה שרציתם לדעת על תיקון דלתות כניסה לבניין

תוכן עניינים

דלתות כניסה לבניין הן מה שמפריד בין העולם שבחוץ לעולם שבפנים. לא משנה באיזה בניין מדובר, מגורים, עסקי, מסחרי או ציבורי, הרי שהדלתות יוצרות את התיחום וההפרדה, ומונעות מאנשים זרים להיכנס פנימה, בעוד שהן מאפשרות לדיירים, עובדים או אורחים מורשים להיכנס בצורה מסודרת אל הלובי ומשם אל הקומה הרלוונטית עבורם.

דלתות כניסה לבניין יכולות להיות בנויות מחומרים שונים, אך עם זאת, ברוב המקרים מדובר בדלתות זכוכית, בין אם מדובר בדלת אחת או יותר, דלת אשר מחובר לויטרינות זכוכית, או בעיצובים וחומרים אחרים. הכניסה לבניין, יכולה להתבצע באמצעות מפתח, קוד, טביעת אצבע או סריקה של העין, וכן באמצעים אחרים.

אם הדלת או אחד החלקים שלה אינם עובדים בצורה תקינה, אזי שיש צורך להזמין איש מקצוע שיבצע תיקון באופן מיידי, מהיר ומדויק. כך יהיה אפשר להחזיר את הדלת למצבה המקורי ויהיה ניתן לחזור ולהשתמש בה כפי שרוצים ומצפים.

תיקון דלתות כניסה לבניין הוא תהליך לא מורכב, אך עם זאת, הוא יכול לקחת מספר שעות, בהנחה ומדובר בבעיה שדורשת טיפול יסודי. החוכמה היא לדעת לבחור ולהזמין בעל מקצוע מנוסה שמכיר היטב את סוג הדלת, עליו לדעת כיצד לאבחן את הבעיה ולפתור אותה בצורה נכונה, בין אם זה אומר תיקון בתנאים הקיימים ובין אם זה אומר תיקון עם החלפת רכיבים שונים.

 

בעיות נפוצות בדלתות כניסה לבניין

ניתן לחלק את הבעיות הנפוצות של דלתות כניסה לבניין למספר קבוצות:

קבוצה ראשונה מתייחסת לבעיות שגרתיות של דלתות. הכוונה היא, קשוי לפתוח או לסגור את הדלת בצורה חלקה, מצב בו מנעול הדלת איננו עובד בצורה חלקה ודורש בכל פעם להפעיל כוח או "להתעסק" איתו בשביל שהדלת תיפתח.

קבוצה שנייה מתייחסת לבעיות הקשורות ספציפית לדלתות כניסה, כאן הכוונה לבעיות שנובעות, בין היתר, לחיבור עם מערכות אינטרקום או מערכות אחרות. אלו יכולות להיות בעיות תקשורת, בעיות חשמל, או בעיות אחרות, שקשורות גם לדלת עצמה אך גם למערכת המחוברת אליה.

קבוצה שלישית מתייחסת לבעיות הקשורות ספציפית לדלתות זכוכית. הכוונה לבעיות הנובעות מאופי, מבנה והרכיבים של הדלת. למשל, דלתות זכוכית ידועות בכך שיש להן מחזיר שמן. מתקן המונע מהדלת להיטרק. אם רכיב זה מקולקל, עלולה להיווצר בעיה בטיחותית בעת שימוש בדלת.

 

איך פותרים את הבעיות בצורה נכונה?

תיקון דלתות כניסה לבניין, נעשה על ידי איש מקצוע שמתמחה בכך. הוא צריך להכיר היטב את סוג ומבנה הדלת, כולל את הרכיבים השונים שלה. לאחר מכן, הוא צריך לאבחן את הבעיה ולהחליט כיצד לגשת לטפל בבעיה.

במקרים רבים הוא ינטרל את הדלת במהלך התיקון, כולל את המערכות המחוברות אליה. במקרה של דלתות זכוכית, ייתכן והוא יוציא אותן מהמקום בשביל שיוכל לטפל בבעיה בצורה בטוחה ויסודית, לפני שיהיה ניתן לחזור ולהשתמש בהן בצורה סדירה.

Picture of זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!