התקנת תריס חשמלי בעומר

תוכן עניינים

החלטתם להחליף את התריסים הידניים המיושנים שלכם ולהתקין במקום תריסים חשמליים? לפני שאתם מזמינים שירות התקנת תריס חשמלי בעומר, חשוב שתבחרו היטב את התריס המתאים לכם ושתיקחו בחשבון אופציות שונות שלא היו רלוונטיות עבורכם עם התריסים הידניים, אך הופכות לכאלה עם תריס חשמלי. אז מהם הפרמטרים שעליכם לבחון בבחירת תריס חשמלי? מהן הפונקציות שחשוב לשלב בתריס חשמלי על מנת להבטיח תפקוד מלא של התריס בכל תנאי? האם יש משמעות לסוג המנוע החשמלי המותקן בתריס? עד כמה חשוב איש המקצוע המתקין את התריס או שכל מתקין תריסים חשמליים יכול להתאים למשימה? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

מהם הפרמטרים שעל פיהם יש לבחור תריס חשמלי?התקנת תריס חשמלי בעומר

ובכן, תריס הוא מוצר פשוט מאוד ולא שונה ממנו בהרבה הוא גם התריס החשמלי. התריס החשמלי מבוסס על מוט גלגלת הנמתח בצורה אופקית מצד לצד, בראש מפתח החלון, בתוך חלל סגור הנקרא ארגז התריס (אם כי היום מדובר במעין נישה פנימית בתוך הקיר, ללא ארגז הבולט פנימה אל תוך חלל המבנה). על גבי מוט הגלגלת מחוברים שלבי התריס ואל קצהו מחובר מנוע חשמלי המתחבר ישירות למתג ההפעלה, המותקן בקרבת המפתח על גבי הקיר. בזה למעשה מסתיים המנגנון של תריס חשמלי. בלחיצת פתיחה על מתג ההפעלה, הגלגלת מסתובבת לצד אחד כך ששלבי התריס ייערמו על גביה בכדי לפתוח את מפתח החלון. בלחיצת סגירה על מתג ההפעלה, הגלגלת מסתובבת לצד השני ולמעשה מנמיכה את שלבי התריס, זה על גבי זה, לאורך שתי מסילות לצידי המפתח כך שבסיום המפתח סגור לחלוטין ושלבי התריס מכסים אותו באופן מלא.

מהתיאור הזה אפשר להבין כמה דברים: א' חשוב שהמנוע החשמלי יוכל לשאת את משקלם של שלבי התריס. ב' חשוב ששלבי התריס יהיו מספיק כבדים כדי לא להיתקע במסילות הצדדיות בזמן הנמכתם (שכן אין שום כוח שדוחף אותם והנמכתם תלויה בכוח המשיכה בלבד – המנוע החשמלי רק מאפשר להם את זה). ג' חשוב שמתג ההפעלה יכלול בתוכו את כל אפשרויות ההפעלה המתאימות לכם. ד' חשוב שהמנוע יהיה מכוונן בצורה מדויקת לגבולות הגזרה של מפתח החלון ולבסוף ה' חשוב שהמנוע יהיה חזק ועמיד לאורך זמן בפתיחות וסגירות חוזרות ונשנות לאורך שנים. לפני שאתם מזמינים שירות התקנת תריס חשמלי בעומר, חשוב שתבינו את המשמעות של כל פריט כזה ותדעו בדיוק מה עליכם להזמין.

שלבי התריס

באפשרותכם להזמין שלבי תריס סטנדרטיים עשויים פלסטיק מוקצף או שלבי אלומיניום. שלבי האלומיניום הם הטובים ביותר לתריסים חשמליים, שכן משקלים מבטיח כי ירדו בצורה חלקה ומסודרת בזמן הנמכת התריס ולא יתקעו באמצעו הירידה. המסילות הצדדיות בהן עוברים שלבי התריס מרופדות בדרך כלל באמצעות פסי שיער/ מברשת. פסים אלה מיועדים להבטיח שבזמן רוח חזקה, התריס לא יחבוט במשקופי החלון וייצר רעש בלתי פוסק. יחד עם זאת, פסים אלה יכולים לייצר התנגדות לשלבי התריס ולכן חשוב שהשלבים יהיו מספיק כבדים בכדי לזרום בצורה חלקה במסילות שלהם על אף ההתנגדות מצד פסי המברשת. על כן, ההמלצה החד משמעית היא להזמין תריס חשמלי עם פסי אלומיניום בלבד.

מנוע התריס

בהמשך למה שאמרנו קודם, אם שלבי אלומיניום מבטיחים ירידה חלקה שלהם בתוך מסילות הצד, חשוב שהמנוע החשמלי יבטיח את עלייתם בצורה חלקה ולכך נדרש מנוע בעל החוזק המתאים. חוזק המנוע הנדרש נקבע לפי המשקל הכולל של כל שלבי התריס. במפתחי חלון צרים, מדובר במשקלים קלים שיודעים להסתדר עם מנועי התריס הקטנים ביותר. במפתחי מרפסת ודלת-חלון ברוחב של מספר מטרים, נדרשים מנועים חזקים שיוכלו להרים משקלים של עשרות ואף מאות ק"ג. המנוע הוא למעשה לב ליבו של כל תריס חשמלי ובהזמנת שירות התקנת תריס חשמלי בעומר, אתם רוצים להבטיח שמותקן אצלכם מנוע חזק דיו, אפילו מעט יותר ממה שנדרש וכמובן איכותי ואמין בשימוש חוזר ונשנה לאורך שנים.

מתג הפעלההתקנת תריס חשמלי בעומר

מתג ההפעלה כולל בעיקרון שני מצבים: מצב פתיחה ומצב סגירה. יחד עם זאת, סוג אחד של מתגים דורש מכם ללחוץ על המתג לאורך כל תהליך הרמת או הורדת התריס. ברגע שעזבתם את המתג, התריס נעצר. הסוג השני של המתגים יודע פשוט לשלוח הוראה למנוע החשמלי ומשם המנוע מבצע את ההרמה או ההורדה של התריס עד תום. בסוג השני נדרש גם מפסק אוטומטי שיעצור את המנוע ברגע שהתריס נסגר לחלוטין או ברגע שהוא נפתח לחלוטין. למעשה, מפסק כזה נדרש גם בסוג המתג הראשון, אם כי רק בכדי למנוע פעולת יתר של התריס. כמובן שגם בסוג השני של המתגים, תוכלו להפסיק את פעולת התריס בכל שלב על ידי החזרת המתג למצב ניטרלי. הבחירה בין שני הסוגים היא אינדיבידואלית לחלוטין ואף אחת מהאופציות אינה טובה יותר מהאחרת. יש אנשים המעדיפים את המתגים שדורשים לחיצה רציפה בעוד אחרים מעדיפים את הפורמט של לחץ ושכח.

מנגנון ידני

כאשר אתם מזמינים שירות התקנת תריס חשמלי בעומר, עליכם להיות מודעים לכך שבניגוד לתריס הידני, כעת תהיו תלויים לגמרי באספקת חשמל שוטפת. בכל מקרה של הפסקת חשמל, לא תוכלו למעשה לתפעל את התריס. מנגנון ידני הוא למעשה תוסף שמאפשר לכם לפתוח ולסגור את התריס גם בהיעדר אספקת חשמל. בתריסים החשמליים הישנים שולב מנגנון זה כמעט כסטנדרט, אלא שהיום, עם רמת האמינות הגבוהה של רשת החשמל, רבים בוחרים שלא לשלב את המנגנון הזה, המה גם שחוסר היכולת לסגור או לפתוח תריס למשך מספר שעות או אפילו דקות פעם או פעמיים בשנה, אם בכלל, הוא עניין זניח לחלוטין עבור מרבית האנשים. מצד שני, אם אתם מתגוררים באזור שסובל המון מהפסקות חשמל, אולי כדאי לשקול בכל זאת לשלב מנגנון כזה.

 

 ממי נכון להזמין את השירות?

שירות התקנת תריס חשמלי בעומר מוצע היום על ידי לא מעט אנשי מקצוע באזור המרכז וברמה הפשוטה ביותר אפשר לומר שכל אחד מהם יכול להתאים לכם. מבחינה מקצועית נזכיר שוב, שמדובר במנגנון פשוט מאוד, שלא דורש השכלה מקצועית רשמית או ניסיון של שנים בכדי להבטיח התקנה מקצועית. רובם המכריע של העוסקים בתחום יודעים היטב את המלאכה ויודעים לעשות אותה על הצד הטוב ביותר. יחד עם זאת, כמו בכל בחירה של כל נותן שירות בכל תחום, גם ובמיוחד בתחום הזה, חשובה האמינות של איש השירות. בהיבט זה, אתם רוצים לדעת שאיש המקצוע העומד מולכם, אכן פורש בפניכם את כל האופציות העומדות לרשותכם, גם בתפעול התריס, גם באופציות השונות הקיימות היום של שלבי תריסים וגם באופציה להתקנת ארגז תריס נסתר. אתם גם רוצים לוודא שהעבודה מבוצעת בסטנדרטים הגבוהים ביותר ושאיש המקצוע לא פוגע באיכות העבודה בתמורה לרווח גבוה יותר.

בהיבט הזה, יהיה עליכם לעבור תהליך של בחירת נותן שירות כפי שאתם בוחרים כל איש שירות בכל תחום אחר. המלצה מחברים, בני משפחה או מכרים יכולה לכוון אתכם לאיש מקצוע המציע שירות התקנת תריס חשמלי בעומר וחוות דעת מקצועית שתוכלו לקבל מאנשי מקצוע העובדים עם מתקיני תריסים באופן יומיומי, תוכל לשרת אתכם אפילו יותר. מצד שני, אין צורך להפוך את בחירת איש המקצוע למסע כומתה ואין צורך להתייחס לכך כאל שירות גורלי מדי. רובם המכריע של נותני השירות בתחום, אפשר לומר ללא יוצא מן הכלל, ידעו לבצע עבורכם את המשימה כפי שצריך. פערים מסוימים יכולים להתקיים ברמת השירות והאחריות שתקבלו לאחר התקנת התריס וזה כבר קשור כאמור, לרמת האמינות והמסירות של איש המקצוע לתפקידו ואת זה יהיה עליכם לזהות באיש המקצוע הנבחר שלכם.

כמו כן, לפני שאתם מזמינים שירות התקנת תריס חשמלי בעומר, כדאי לבצע השוואת מחירים בין כמה מתקינים, במיוחד אם אתם גם מזמינים את התריס והמנוע החשמלי מהמתקין עצמו. במקרה כזה, פערי העלות הכוללת של הפרויקט כולו יכולים להיות משמעותיים בין כמה אנשי מקצוע שונים והשוואה פשוטה ומהירה יכולה לחסוך לכם מאות ואלפי שקלים. מן הצד השני, חשוב שלא לבחור את הספק הזול ביותר רק כי הוא הזול ביותר ובכלל, לא לבסס את ההחלטה שלכם על שיקולי מחיר בלבד. אתם תמיד רוצים למצוא את האיזון הראוי בין רמה מקצועית, אמינות, מסירות ואחריות ובין רמת המחיר הנדרשת מכם עבור השירות.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!