אדמה לגינה מחיר

תוכן עניינים

אדמה לגינה מחיר

רוצים להפוך את הגינה בבית שלכם לגינת החלומות? עליכם לעבור צעד צעד כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. הצעדים הראשונים הם הקריטיים ביותר, פגישה עם חברה מקצועית אשר תלווה אתכם והכנת אדמה לגינה. במקרים בהם אין לנו אדמה לעבוד איתה כלל אנו יכולים לרכוש אדמה ייעודית דרך חברות מקצועית, אך עדיין נצטרך לתכנן את השטח כמו שצריך.

אדמה לגינה מחיר

 

אדמה לגינה מחיר – תכנון שטח

בין אם גרים בבית כבר שנים ובין אם אתם כרגע רק בשלבי בנייה, הכנת גינה לבית אינה דבר פשוט. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא תכנון, איך אתם מכינים את השטח לגינה. לרוב יש לנו אדמה קיימת אך צריך לשטח אותה, להעביר את כל הפסולת ממקום אחד לשני ורק לאחר מכן נוכל לשתול בגינה עצים, פרחים, ולעצב אותה כראות עינינו. מצד שני, כאשר אנחנו לא מחזיקים בקרקע מתאימה אנו יכולים לרכוש אדמה ממקומות אחרים.

שלב התכנון הוא קריטי מכיוון שגם בשלב זה אנו רוצים לדעת איך להקים את תשתיות הגינה באופן יעיל בהתאם לתשתיות הבית. תשתיות אלו יכולות להיות מיקום מערכת ההשקיה והחיפוי, ברזים, תאורה וכן הלאה… ברגע בו אתם כבר עם חזון על איך הגינה שלכם אמורה להראות תוכלו לפנות לאיש מקצוע שיאשר לכם למעשה שמדובר על משהו שניתן ליישם ולא רק יישאר בגדר חזון.

 

אדמה לגינה מחיר – מחיר הקמה

המחיר מתחלק לשניים, המחיר אותו נשלם עבור הקמת התשתית של הגינה והמחיר אותו נשלם עבור כל התוספות הנלוות לגינה ותחזוקה. אדמה לגינה היא אחד מהדברים הקריטיים ביותר, אנו רוצים ליצור אדמה אסתטית, עמידה ולא משהו פשוט שיכול אחרי יום גשם אחד לקרוס. המחיר אותו נשלם יהיה עבור שיטוח האדמה, פינוי חולות והעברתם ממקום למקום. לעיתים נרצה ליצור עוד שכבה של חול ולשטח אותה. את כל אלו אנו עושים בעזרת כלי צמ"ה ייעודיים אשר ניתן לשכור אותם ממקומות ייעודיים. היתרון הוא שאתם לא צריכים רישיון בשביל להשתמש בכלים אלו, דרך חברת ההשכרה אתם יכולים להשכיר את שירותיו של מפעיל אשר יבצע את העבודה בשבילכם. המחירים משתנים לפי מורכבות העבודה וסוג הכלי אליו אתם זקוקים. ניתן לבחור בהשכרה לפי שעה או לפי יום, המחירים לפי שעה ינוע בטווח המאות שקלים בודדים כולל עלות מפעיל. עבור יום נשלם בסביבות האלף שקלים עד שלוש אלף שקל כולל שירות מפעיל. 

 

אדמה לגינה מחיר – תוספות נלוות

את המחירים של התוספות לגינה אין אנו יכולים לאמוד, כמו כן אולי תזדקקו לשירותיו של גנן מקצועי אשר יעצב לכם את הגינה בצורה יעילה. המחירים יכולים להשתנות בהתאם לסוג האדמה שאתם בוחרים לרכוש, עצים, פרחים, תאורה, עיצוב בעזרת חיפויי אבן וכן הלאה…  

מוטב לציין, האדמה הפופולרית ביותר שאנו קונים להקמת גינה היא חמרה, את האדמה ניתן לרכוש ממקומות מקצועיים אשר עובדים בתחום הבנייה או הגננות. המחיר של חמרה נע בין 10 ש"ח ועד 30 ש"ח עבור שקית של 16 ק"ג. כמובן שעדיין נשתמש בכלי צמ"ה כדי להעביר את החומר וליישר אותו.

אדמה לגינה מחיר – כל אחד יכול

היתרונות שיש לנו בשימוש בכלי צמ"ה ייעודיים לגינות הם שאנו יכולים למעשה בכל מקום להכניס אותם ולבצע את הפעולות ההכרחיות להקמת אדמה לגינה. זכרו, האדמה היא תשתית הגינה ולכן אנו חייבים לפעול באופן מקצועי. גם אם אתם גרים בתוך עיר צפופה והגינה שלכם די קטנה עדיין נוכל לדאוג להכניס לשם כלי צמ"ה בגודל המתאים אשר יבצעו עבודות תשתית בצורה יעילה. כאשר אנו מדברים על כלי צמ"ה אנו מדברים על שופל, בובקט, מיני מחפרון ועוד…

לכן, זה לא משנה איפה אתם גרים, הכלים שיש לנו הם מיועדים לעבודה בכל מקום, לשם כך הם נוצרו ואנו נדע להתאים את הדגם הנכון ביותר בהתאם למה שאתם צריכים ואיפה שאתם נמצאים. יש לקחת בחשבון עלויות נוספות כמו הובלה במקרים בהם אנו בוחרים לשכור את הכלי.

זוזו – עבודות עפר.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!