תפקידו של ריצוף מבטון מוחלק

תוכן עניינים

ריצוף בטון מוחלק הוא סוג של בטון שעבר טחון, ערבוב ודחוס ליצירת משטח חלק יותר מבטון רגיל. ריצוף בטון מוחלק יכול לשמש בדרכים רבות ושונות. זה יכול לשמש עבור נכסים למגורים, נכסים מסחריים או אפילו כחלק מעיצוב הבניין. בטון חלק הוא גם עמיד מאוד ועמיד בפני סדקים. זה הופך אותו למושלם עבור אזורי עומס רב כגון מסעדות או חנויות קמעונאיות. ריצוף בטון מוחלק הוא סוג של ריצוף שהיה בשימוש במבנים ובתים רבים. הוא עשוי מתערובת של מלט, חול וצבר. יש לו מראה של רצפת אבן מלוטשת עם תחושה של רצפת עץ. המשטח החלק מספק גם אחיזה לאנשים וחיות מחמד ללכת עליו בקלות. השימוש בריצוף מסוג זה הופך נפוץ יותר בשל העמידות והאלגנטיות שלו.

ריצוף בטון מוחלק

ריצוף בטון מוחלק הוא סוג של ריצוף המחקה את המראה והתחושה של אבנים טבעיות ומשטחים קשים אחרים. ריצוף בטון מוחלק עשוי מתערובת של חול, מלט, מים ואבקות אבן. לאחר מכן יוצקים תערובת זו על פני השטח כדי ליצור משטח חזק ועמיד שניתן ללטש כדי לתת לו גימור ברק גבוה. ניתן להשתמש במשטחים שונים על מנת ליצור טקסטורות ודוגמאות שונות על הרצפה. הסוגים הנפוצים ביותר הם גרניט ושיש. ריצוף בטון חלק הוא סוג של ריצוף שנועד להיות אסתטי ועדיין פרקטי.

לריצוף בטון חלק יש הרבה יתרונות, ביניהם:

  •  קל לתחזוקה ולניקוי
  • זה עמיד, מכיוון שהוא לא מתבלה עם הזמן
  • ניתן להתקין אותו במהירות וללא מכונות יקרות

רצפות בטון הן סוג נפוץ של ריצוף, אך הן יכולות להיות קשות על המפרקים. רצפות בטון מוחלק נראות ומרגישות כמו רצפות בטון מסורתיות ללא כאבי מפרקים. רצפות אלו עשויות בדרך כלל עם שכבת אגרגט, שכבת מלט ושכבת ציפוי פולימרי. האגרגט מספק מרקם לרצפה ומסייע בניקוז. הציפוי העליון הפולימרי מיושם כאשר הבטון מתחיל להתקשות כדי לספק צבע והגנה מפני רטיבות. תעשיית ריצוף הבטון המוחלק צומחת בשנים האחרונות כאשר צרכנים מחפשים אפשרויות חדשות עבור בתיהם או לעסקים.ריצוף בטון מוחלק הוא סוג של ריצוף שקל לניקוי ולתחזוקה. יש לו משטח חלק ואין לו רווחים, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור חללים מסחריים. ריצוף בטון מוחלק קיים כבר עשרות שנים, אבל רק לאחרונה הטכנולוגיה הפכה לזולה מספיק כדי שיותר אנשים יאמצו אותה כמו כן חברת maooz- מרכז הבטון הישראלי כבר דואגת ללקוחות רבים לספר ריצוף בטון מוחלק. הסיבה לכך היא שהטכנולוגיה התקדמה מספיק כדי להפוך את סוג הריצוף הזה לעמיד יותר מאי פעם.

Picture of זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!