שימושי וקטן – מיני בובקט

תוכן עניינים

מיני בובקטתחום הבנייה והשיפוצים כולל מגוון כלי עבודה בגדלים שונים לצרכים שונים. אחד הכלים השימושיים יותר במרחבים עירוניים וצפופים הוא הבובקט. השם בובקט הוא שמה של חברה אמריקאית מוכרת שמייצרת ציוד כבד ומתמחה במיני מחפרונים ומעמיסים כמו הבובקט. שמה של החברה הפך להיות השם הגנרי של המוצר. הבובקט הוא כלי עבודה הנדסי, המשמש לעבודות עפר, עבודות חפירה ועבודות תשתית באתר בנייה שונים. זה נשמע מאד רחב וגדול, אבל בובקט יכול לשמש גם לעבודה קטנה בחצר הבית, ורוב הסיכויים שנתקלתם בבובקטים בעבודות בכביש ברחבי הארץ. הבובקט מגיע במגוון גדלים ועם חיבורים ותוספות שונות, לרוב הוא כולל כף העמסה המחוברת לתא הנהג באמצעות שתי זרועות. שמו הנוסף של בובקט, הנהוג יותר בעברית, הוא מחפרון, משום שהוא לרוב משמש לעבודות חפירה.

 

איזה סוגי בובקט יש?


מכשיר הבובקט קיים במספר גדלים וסוגי תוספות כדי להתאם לסוגי עבודות שונים. הבובקט יכול להגיע עם כלי חפירה או עם כלי העמסה או עם שניהם. יש בובקט בגודל רגיל ויש מיני בובקט שהוא הבובקט הקטן יותר. הבובקטים קיימים ברוחבי גחון שונים שיכולים להיות בטווח של 70-90 ס"מ.

 

מתי משתמשים במיני בובקט ומתי בבובקט?


באופן גורף מכשיר הבובקט משמש לעבודות הכנה באתרי בנייה. עבודות כמו פינוי עפר, פינוי פסולת, חפירת בורות ועוד. מכיוון שהבובקט קיים במספר גדלים, אפשר לבחור במכשיר המתאים בהתאם לשטח העבודה. לרוב, יעשה שימוש במיני בובקט כאשר מדובר באזורים קטנים וצרים כמו חצרות פרטיות, אזורים סואנים או עירוניים. את הבובקט הרגיל אנחנו מכירים מעבודות כביש שונות, אתר בנייה גדולים ועוד. למרות שהבובקט הוא כלי שימושי, קומפקטי, נוח ויעיל, לא תמיד יהיה נכון להשתמש בו. אם לדוגמה, יש מספיק מקום לשימוש בשופל באתר, ויש מספיק עבודה עבור השופל, זה כנראה הכלי המתאים. רק במידה ושטח העבודה מוגבל או נפח העבודה קטן, נעשה שימוש בבובקט במקום, וזאת משום שמה שלדוגמה שופל יכול להעמיס בסיבוב אחד, בובקט יצטרך להעמיס במספר סיבובים. אמנם המיני בובקט הוא כלי מאד קטן, אבל לא ניתן לשאת אותו על טנדר לדוגמה עקב גודלו ומשקלו. אם יש צורך להעביר את הבובקט ממקום למקום אפשר לעשות זאת באמצעות עגלה המחוברת לטנדר, והיא זו שתעמיס את הכלי ותעביר אותו ממקום למקום.

 

האם יש כללי בטיחות מיוחדים לשימוש בבובקט או במיני בובקט?


ענף הבנייה בכללותו כולל המון כללי בטיחות לשמירה על שלומם של העובדים בענף ועל אלו שעושים שימוש בתוצרי הבנייה. גם לשימוש בבובקט יש כללים העוסקים לדוגמה בכמות המשקל שהכלי מורשה לשאת, איך מומלץ להעמיס עליו, איך יש לנהוג בסביבתו ועוד.

 

כמה עולה בובקט והיכן משיגים אותו?


אם אתם בתהליך בנייה או שיפוץ רוב הסיכויים שמי שמרכז את העבודות יהיה זה שידאג להביא את הבובקט לאתר, בין אם זה קבלן או מנהל הפרויקט. בישראל ישנן חברות שמציעות ציוד תומך לבנייה ואפשר להשכיר מהן את הכלי או לחילופין לשכור את הבובקט מקבלני עפר שמחזיקים אותו. לא כל אחד יכול לנהוג בבובקט ולעשות בו שימוש, יש לעבוד עם נהג מוסמך ובעל רישיון לטרקטור או כזה שעבר קורס רשמי לנהיגה במכונות. מבחינת עלויות, המחיר הסופי תלוי בדגם, במספר הימים של ההשכרה, האם ההשכרה כוללת נהג, מרחק האתר ממקום האחסון של הבובקט ועוד. לכן, ניתן לומר בכלליות שעלות מיני בובקט להשכרה יכולה להתחיל במאות שקלים ליום עבודה ולהגיע גם לאלפי שקלים. 

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!