רישיון קבלן רשום בישראל

תוכן עניינים

רישיון קבלן רשום הינו רישיון המאפשר לבעל התקשרות לעבודה כקבלן. כדי לקבל רישיון קבלן רשום, יש לעבור תהליך רישום ולהגיש את המסמכים הנדרשים. הדרישות עשויות להשתנות לפי מדינה. רישיון קבלן רשום ניתן על ידי הממשלה לאדם או חברה המוסמכים לבצע סוגים מוגדרים של עבודות בנייה. על מנת לקבל רישיון קבלן יש לעבור בחינה המכסה את כל היבטי המקצוע. אתה גם צריך להיות בעל ביטוח הולם ולהיות רשום כעסק בממשלת המדינה או המדינה שלך.

רישיון קבלן רשום

רישיון קבלן רשום ניתן על ידי משרד העבודה ויחסי התעשייה. רישיון זה ניתן לעסק שיבצע עבודות בנייה בפרויקט ציבורי. תהליך הבקשה לרישיון זה כולל רישום ב-DOLIR ותשלום דמי רישום. על המבקש גם להצטייד בביטוח אחריות לחברתו. המועמדים יצטרכו לספק הוכחה לביטוח אחריות, עותק של תקנון החברה וכל תיעוד אחר שיידרש על ידי DOLIR. על מנת לשמור על רישיון זה, על המבקשים לחדש אותו מדי שנה לפני ה-31 בינואר.

רישיון קבלן רשום הינו רישיון אשר ניתן על ידי משרד העבודה והתעשייה. הרישיון נדרש לכל אדם שיעבוד כקבלן במדינת וושינגטון. מטרת רישיון הקבלן הרשום היא להבטיח שהקבלנים יהיו מוסמכים ומוכשרים לבצע עבודה במדינת וושינגטון. על מנת לקבל רישיון קבלן רשום, אדם צריך לעמוד בדרישות מסוימות. רישיון קבלן ניתן על ידי המדינה בה פועל הקבלן. הרישיון מונפק על ידי סוכנות ממלכתית, בדרך כלל משרד הרישוי והרגולציה או משרד העבודה ויחסי התעשייה. רישיון קבלן נדרש לכל מי שמבצע עבודה תמורת שכר, רווח או תמורה מהותית; המספק שירותים להשכרה; או שמוכר כל פריט, מכונה, מכשיר, ציוד או רכוש אחר.

רישיון קבלן מונפק על ידי המדינה, המחוז או העיר. רישיון קבלן הוא היתר המאפשר למחזיק לבצע סוגים מסוימים של עבודות להשכרה באזור מסוים. רישיון קבלן רשום הוא מסמך חשוב לכל קבלני שיפוצים מומלצים רשומים. הוא מונפק על ידי הממשלה והוא מאשר שהאדם מוסמך לבצע כל סוג של עבודה קבלנית. רישיון זה נדרש אם אתה קבלן ואתה רוצה לעבוד על פרויקט באזור שלך. יש לחדש אותו כל שנתיים, כל עוד אתה עדיין כשיר לבצע עבודות קבלניות. רישיון קבלן רשום ניתן למי שהוא קבלן ורוצה לקבל רישיון. הרישיון ניתן על ידי המועצה לרישוי קבלנים במדינה.

הדרישות לקבלת רישיון הן

  •  על המבקש להיות בן 18 לפחות.
  • המועמד חייב להשלים לפחות 12 שעות לימודי המשך ב-12 החודשים האחרונים.
  • על המבקש להשלים תכנית חניכה או להיות מועסק כחוקר במשך שנתיים
  • השיג תואר עמית ומעלה ממכללה או אוניברסיטה מוסמכת
  • הלימודים המקבילים מתכנית מקצועית בתיכון, עם ניסיון של לא פחות משנה אחת בעבודות בנייה כלליות בפיקוח קבלן מנוסה.

כל קבלן צריך להירשם ברשויות ולקבל את רישיון הקבלן שלו. רישיון הקבלן ניתן על ידי מחלקת הפנים של המועצה המקומית. זה תקף ל-5 שנים וניתן להגיש הארכה של עד 10 שנים.

Picture of זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!