עבודות עפר ופיתוח

תוכן עניינים

עבודות עפר ופיתוחאם אתם עומדים מול פרויקט בנייה קרוב, בין אם אתם יזמים, קבלני בניין ואנשים פרטיים אשר רוצים לבצע שינויים בחצר הבית שלהם, עליכם לדעת מול מה אתם עומדים. עבודות עפר ופיתוח הן עבודות שחייבות להעשות באופן יסודי, הן למעשה מהוות את התשתית לכל הבנייה שלנו. בכדי להבטיח את תקינות העבודה ברמה מקצועית גבוהה עליכם לדעת מהם עבודות עפר ופיתוח, מי צריך את זה וכיצד בוחרים חברה מקצועית אשר תלווה אותנו.

 

עבודות עפר ופיתוח – מה זה בדיוק?

עבודות עפר ופיתוח יכול להישמע כמונח די כולל, אך כל מי שעוסק בענף הבנייה יכול להציע בדיוק על הגדרת המונח. עבודות עפר הן עבודות של הזזה והעברה של כמויות גדולות של עפר, סלעים ואובייקטים אשר אינם נחוצים למשטח. למעשה עבודות אלו נועדו בכדי להכין את הקרקע לבנייה עצמה בדרך כלל, זהו השלב הראשון לפני הקמת שלד המבנה. כמו כן, עבודות עפר יכולות להיות בסדר גודל עצום וגם בסדר גודל שהוא די מזערי. פיתוח יכול לבוא לידי ביטוי גם בחפירה לצורך תעלות אשר דורשת העברת עפר ממקום למקום, העברת תשתיות, סלילה דרכים ומסילות וכמובן תחזוקה שוטפת של מבנים קיימים.

עבודות עפר ופיתוח – אילו כלי עבודה יכולים לסייע לנו?

בעבר כלי העבודה הייעודיים עבור עבודות אלו היו טרקטורים גדולים וכלי צמ"ה שרק השכרתם או רכישתם היו פרויקט בפני עצמו. אנו עדיין יכולים להשתמש בכלים אלו, אך חשוב לדעת להתאים את כלי הצמ"ה למקום בו אנו נמצאים. אם אנו נמצאים כעת במרכז תל אביב לצורך פרויקט כזה או אחר נרצה לצמצם מקום ככל שניתן. בדיוק בשביל זה יש לנו כלי צמ"ה שהם קטנים משמעותית וגם עלות התפעול וההשכרה של אותם כלים יהיה בהתאם. כלי העבודה הנפוצים ביותר היום בענף הבנייה הם דווקא הכלים הקטנים יחסית: שופלים, דחפורים, בובקטים, מיני מחפרונים, באגרים ועוד… לכל כלי יש את השימוש שלו, אך אם נרצה לבצע עבודות תשתית או העברת משא במקומות צפופים נרצה להשתמש בכלים היעילים ביותר.

 

עבודות עפר ופיתוח – חברה מקצועית מלווה

ליווי של חברה מקצועית בעבודות עפר ופיתוח הינה הכרחית. עליכם לעבור שלב שלב על מנת שנוכל לקבל את התוצאה הטובה ביותר ולאורך כל התהליך לשמור על בטיחות בהתאם לחוקי העבודה. עבודות עפר ופיתוח מוגדרות על פי שני אזורים, האחד הוא אזור ממנו מפנים את העפר והשני או האזור אליו מעבירים את העבר. חשוב לבצע תכנון עבודה לפני שמתחילים, לחשב את כמות העפר, לראות מהו המשקל אותו יכול לשאת הכלי שלנו. בשביל כל אלו יש לנו מערכות ציוד ממוחשבות אשר תפקידן לבצע את העבודה והחישובים בשבילנו.

הבחירה בחברה מקצועית יכולה להיות חברה אשר תלווה אותנו לאורך כל תהליך הבנייה, או חברה ממנה אנו משכירים את כל הכלים אותם אנו צריכים. ניתן היום לשכור כלי צמ"ה מחברות שונות, מאותן חברות נוכל גם לשכור את שירותיו של בעל מקצוע אשר ילווה אותנו לאורך התהליך. כמובן שלמפעיל יש את הניסיון הדרוש ורישיון ייעודי לאותו הכלי.

שימו לב, הבחירה בחברה ממנה אתם תקבלו שירות היא הבחירה שלכם, ויש לכך השלכות רבות. השלב הראשון לפני שאנו בכלל מתקרבים לאתר הבנייה הוא לבחור את החברה הייעודית. בצעו סקר שוק נרחב ומעמיק, בחנו אלו חברות ביצעו עבודות דומות לפרויקט אליו אתם נדרשים, בחנו מה יש לחברה להציע לכם ואילו כלים מתאימים לפרויקט שלכם.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!