מחיר יום עבודה מחפרון

תוכן עניינים

מחיר יום עבודה מחפרוןמחיר יום עבודה מחפרון

מחפרון הוא מעמיס דו כפי, שופל ואפילו טרקטור. כל אלה שמות הם מקובל כיום לכנות את המחפרון. מדובר על כלי ששייך לקבוצת כלי ציוד מכני הנדסי. המחפרון הוא כלי כבד שכולל יעה קדמי ומחפר בחלקו האחורי. הכלי הומצא בשנת 1953 על ידי ג'וזף סיריל שביסס אותו על טרקטור חקלאי שעליו הותקנו הכף והמחפר.

היתרונות של מחפרון

המחפרון אמנם לא כלי עבודה קטן כמו הבובקט, אך הוא קומפטי באופן יחסי לכלי צמ"ה אחרים כגון: מחפרים או דחפורים. המחפרון יכול להתנייד בכוחות עצמו על גבי כבישים ודרכי עפר מבלי להסב להם נזק כלשהו. בנוסף לכך המחפרון נוסע על גבי צמיגים ויכול להגיע למהירות של כ30 קמ"ש. למחפרון ללא ספק יש יתרונות רבים והוא רלוונטי עבור מגוון רחב של אתרי בנייה לצורך עבודות שונות וחשובות.

היכן משתמשים במחפרון?

הקומפקטיות היחסית של המחפרון הופכת אותו לכלי עבודה פופולארי במיוחד באתרי בנייה, בעבודות תחזוקה של כבישים שונים וכן במיזמי הנדסה מסוגים שונים. ניתן להשתמש במחפרון עבור צרכי בנייה, הריסות קטנות, שינוע של חומרי בנייה, חפירה של חורים, שבירת אספלט, סלילת מדרכות ודרכים, סתימת חורים, חפירת צנרת ועוד. מדובר על כלי עבודה יעיל מאוד עבור מגוון רחב של עבודות.

כיצד בנוי המחפרון

המחפרון בנוי משלושה חלקים דומיננטיים: ראשית כל הבסיס שלו הוא הטרקטור. הוא כולל את התא של הנהג, את הגלגלים ואת המנוע. על גבי הטרקטור מותקנים כלי העבודה של המחפרון שהם בעצם היעה הקדמי והמחפר האחורי. חלק נוסף הוא היעה הקדמי הוא בנוי ככף עמוקה שמשמשת לצורך ביצוע עבודות עפר וכן הטענת עפר, חצץ וחול על גבי משאיות. היעה נשלט מתא הנהג באמצעות ג'ויסטיק מיוחד, חלק נוסף הוא המחפר האחורי- מדובר על זרוע תחת מפרקית המצוידת ביעה אחורי קטן יותר. באמצעות הזרוע המדוברת ניתן לבצע עבודות חפירה קטנות וכן ביצוע עבודות אספלט. 

את המחפר האחורי ניתן להחליף בכלים שונים ומתקדמים שיאפשרו לו לחפור בצורה יעילה יותר. כמו כן, בחלק מהמחפרונים ניתן למצוא זוג חצובות הידראוליות שהפתיחה שלהן מאפשרת לקבע את המחפרון בכדי שלא יזוז בזמן החפירה.

כמה עולה יום עבודה במחפרון?

מחיר יום עבודה מחפרון משתנה בהתאם לפרמטרים רבים כגון: מהו המרחק של המקום שממנו המחפרון מגיע לאתר העבודה שהוא צריך להיות בו, באיזה סוג מחפרון מדובר בדיוק, מהי שנת הייצור שלו, מיהו היצרן שלו, האם מדובר על מחפרון איכותי, האם שוכרים את המחפרון ללא מפעיל או עם מפעיל, מאיזו חברה בחרתם לשכור את המחפרון ועוד. לרוב אין פער מהותי בין המחירים המוצעים על ידי חברות שונות אך חשוב מאוד לוודא כי המחיר שמוצע לכם על יום עבודה במחפרון הוא מחיר הוגן ולא מופקע מדי וכן, כי מדובר על מחפרון תקין עם ביטוח.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים מחפרון?

אין ספק שחשוב מאוד לבחור במחפרון איכותי ועל כן, טרם בוחרים חברה לשכור ממנה מחפרון יש לשים דגש על כמה פרמטרים: האחראיות של החברה המציעה את המחפרון להשכרה, המקצועיות של החברה בתחום כלי צמ"ה בכלל ומחפרון בפרט, כלים חדישים שהחברה מציעה שכן, ככל שהכלי חדש יותר כך העבודה שלו תהיה יעילה ואיכותית יותר, חשוב מאוד גם לעבור בחברה שעומדת בזמנים ותביא לכם את המחפרון שבחרתם בדיוק בזמן וזאת בכדי שהעבודה שלכם באתר הבנייה או בכל מקום אחר לא תתעכב וכמובן שחשוב מאוד לשים דגש על המחיר של המחפרון. יש לבחור בחברה המציעה את המחפרון במחיר שפוי והוגן.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!