מחיר יום עבודה בובקט

תוכן עניינים

מחיר יום עבודה בובקטמחיר יום עבודה בובקט

ביצוע עבודות באתרי בנייה שונים בין אם הם קטנים ובין אם הם גדולים, מחייב שימוש בכלים וכן בציוד מסוגים שונים. כאשר מדובר על אתרי בנייה קטנים, כלי העבודה הנפוץ והרלוונטי ביותר באתר הוא הבובקט. מרבית הבובקטים אם לא כולם מבצעים עבודות זהות או דומות, כאשר ההבדל בין הבובקטים השונים הוא בעיקר הגודל שלהם. אם אתם תוהים אודות מחיר יום עבודה בבובקט, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מה זה בכלל בובקט?

בובקט הוא מיני מעמיס או שופל קטן בשפה עממית יותר. הבובקט מגיע עם כף העמסה אשר תפוסה בין שתי זרועות שמחוברות לגוף של הבובקט משני הצדדים של תא הנהג. מדובר בעצם על כלי כבד אך יחד עם זאת קטן מאוד וקומפקטי הרלוונטי לצורך ביצוע עבודות נקודתיות כגון: פינוי פסולת לאתר בנייה, פיזור ושינוע של אדמה למרחקים קצרים ובהיקפים קטנים באופן יחסי וכדומה. על אף שהבובקט הוא כלי עבודה שמשתמשים בו כבר שנים רבות, בשנים האחרונות הוא הפך להיות פופולארי אפילו יותר וזאת בשל המורכבות של ביצוע עבודות הבנייה.

מתי יש צורך להשתמש בבובקט?

על אף שמדובר על כלי עבודה יעיל מאוד וקומפקטי, חשוב מאוד לדעת שלא כדאי להשתמש בו בכל סוג של עבודה ובכל סוג של אתר הבנייה. ניתן לומר כי הכלל הוא כי מדובר על כלי עבודה רלוונטי בכל אתר בנייה שבו בלתי אפשרי להגיע עם שופל וכל עוד הנפח של העבודה לא מצדיק נוכחות של שופל באתר.  אם מדובר על אתר בנייה שניתן להשתמש בו בשופל הרי שאין ספק שכדאי לבחור בו על פני בובקט שכן, שופל יכול להעמיס בסבב אחד מה שהבובקט מעמיס במספר סבבים. יחד עם זאת באתרי בנייה שבהם בלתי אפשרי להכניס שופל מכל סיבה באשר היא, הבובקט חיוני ביותר.

היכן ניתן להשיג בובקט?

בישראל כיום ניתן למצוא לא מעט קבלני עפר ותשתיות ולא מעט מהם יש גם בובקט שהם נעזרים בו בפרויקטים שונים שהם מנהלים. יחדד עם זאת, ישנם קבלנים רבים שאינם מחזיקים כלי עבודה כבדים והם בוחרים לשכור אותם בהתאם לצורך ולפרויקט. עלות ההשכרה של בובקט יכולה להגיע גם למאות ואלפי שקלים ליום עבודה ועל כן יש לתכנן את העבודה בצורה מדויקת וחכמה.

כמה יעלה לכם בובקט ליום?

קביעת המחיר של השכרת בובקט ליום מתבצעת על פי אמות מידה סטנדרטיות לחלוטין. על המחיר משפיעות אמות המידה המדוברות כגון: אורך זמן ההשכרה, האם הבובקט מושכר יחד עם הנהג או שלא, סוג העבודה הנדרשת, המרחק של האתר מהמקום שבו מצוי הבובקט ועוד. פרמטר נוסף שעלול להשפיע על מחיר הבובקט היא מרחק אתר הבנייה שבו יוסק הבובקט מאתרי בנייה אופציונאליים אחרים. מחיר ההגעה לאתר בנייה יתחלק במספר ימי עבודה שהבובקט עבד ועל כן, ככל שזמן העבודה ארוך יותר כך המחיר של יום העבודה ירד.

כמות הכלים שמשכירים מהקבלן

כמו כן, פרמטר נוסף שמשפיע על המחיר של השכרת בובקט ליום היא כמות הכלים המושכרים מאותו קבלן. אפ מדובר על השכרה של כלי אחד לזמן קצר המחיר יהיה בוודאי שונה מהמחיר של השכרת מגוון כלים מאותו קבלן לעבודות בנייה באתר אחד או בכמה אתרי בנייה. כמובן שחשוב מאוד לשכור את הבובקט רק מקבלן אמין מקצועי שגם יודע כיצד לתפעל את הכלי בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. בכדי שכלי העבודה המדוברת יתפקד בצורה האיכותית, היעילה והטובה ביותר יש לשכור אותו בצורה נכונה ומהטובים ביותר בתחום.

מחיר בובקט ליוםמחיר בובקט ליום

בובקט הוא כלי מכני הנדסי שמהווה קרוב משפחה של הטרקטור, השופך והמחפר. ישנם שני סוגים עיקריים של בובקט: בובקט קטן ובובקט רגיל. הבובקט מופעל על ידי נהג מקצועי שיודע כיצד לתפעל אותו. השימושים של הכלי המדובר עם רבים ומגוונים והוא רלוונטי לאתרי בנייה שונים ולא פעם גם לשיפוץ ביתי. אם אתם תוהים מהו מחיר בובקט ליום, חשוב שתדעו שלא מדובר על מחיר אחיד. כל מקרה לגופו והמחיר נקבע בהתאם לפרמטרים שונים.

יתרונות השימוש בבוקט

לבובקט יש יתרונות רבים. אחד מהיתרונות הבולטים הוא הגודל הקטן שלו אשר מאפשר לו גישה במקומות שבהם אין גישה לכלים מכניים גדולים יותר וכבדים יותר. הבובקט יכול להיכנס גם למקומות נמוכים וצרים ולכן הוא משמש גם לעבודות גינון. הוא יכול להיכנס למבנים שונים בתהליך הבנייה. משלו של הבובקט נמוך באופן יחסי מה שמאפשר לו עבודה ללא גרימת נזק לתשתיות שונות כגון: משטחים מרוצפים, דשא, משטחי עץ ועוד. המחיר של בובקט הוא נמוך באופן יחסי למחיר הפעלת כלים הנדסיים כבדים יותר וזאת בשל קלות ההפעלה של הכלי והפעולה הממוקדת והמדויקת שהוא מבצע.

איזה עבודות ניתן לבצע עם בובקט?

ישנן עבודות רבות ומגוונות אשר בובקט יכול לבצע כגון: עבודות ריצוף חיצוניות, נשיאה ופיזור של חול, סלעים וכדים, עבודות עפר שכוללות את יישור האדמה ופיזור אדמה אחיד, קידוח יסודות קטנים באמצעות התקנת מקדח במקום כנף, פינוי אשפה ופסולת בניין, נשיאת מרצפות, חול ומלט במגוון עבודות שונות בתוך הבית, הריסת קירות פנימיים במבנה ועוד. באמצעות בוקבט ניתן לבצע מגוון רחב של עבודות שיפוץ ותשתיות בצורה משתלמת ואיכותית. המחיר של יום עבודה עם בובקט יכול לנוע בין 1400 ל1500 ₪.

כיצד תבחרו בובקט?

אם אתם זקוקים לבובקט עבור יום עבודה בתהליך שיפוצים או בנייה באתר בנייה או בתוך מבנה, חשוב מאוד שתדעו שכיום ניתן למצוא קבלני בניין ושיפוצים אשר מציעים בין היתר גם שירותי בובקט להשכרה. אולם לא מעט קבלני בניין ושיפוצים הנדרשים לבובקט שוכרים אותו מחברה המציעה כלי עבודה להשכרה לרבות בובקט. חשוב מאוד כמובן לבחור בחברה אמינה המציעה בובקט מהסוג שאתם צריכים עבור העבודות העומדות על הפרק. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של בובקטים ועל כן, חשוב לבחור בחברה המציעה כמה סוגים של בובקטים וזאת בכדי שתוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר.

כמה זה יעלה לכם?

המחיר של השכרת בובקט לעבודה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: סוג הבובקט אשר אתם בוחרים, הזמן שבו אתם זקוקים לבובקט כאשר העלות לא פעם תקבע בהתאם ליום עבודה או שעות עבודה, המרחק של החברה שמביאה לכם את הבובקט מאתר הבנייה ועוד. חשוב מאוד לבחון את כלל הפרמטרים השונים המשפיעים על המחיר בכדי להגיע למצב שבו אתם שוכרים בובקט איכותי התואם לצרכים שלכם במחיר הטוב ביותר עבורכם. כמובן שלא כדאי לבחור בחברה פחות אמינה לצורך השכרת בובקט אלא חשוב להקפיד על איכות החברה ועל אמינותה וזאת בכדי שהמחיר אותו תשלמו על הבובקט יהיה שווה את זה.

מתי חשוב לשכור בובקט?

כמובן שבובקט איננו מספק את המענה שיכול לספק לכם כלי עבודה גדול כגון: שופל. לכן, הכלל הוא מאוד פשוט: בכל מקום עבודה שבו לא נכנס שופל, יש להשתמש בבובקט, אך  לא כדאי להשתמש בבובקט במקום מספיק גדול בכדי להכיל שופל וזאת מפני שהדבר לא ישתלם לכם מבחינת הזמנים. בובקט יכול ללא ספק להיות כלי עבודה יעיל ואיכותי מאוד בכל מקום שבו אין אפשרות להשתמש בשופל.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!