השכרת בובקט ללא מפעיל מחיר

תוכן עניינים

השכרת בובקט ללא מפעילהשכרת בובקט ללא מפעיל מחיר

הבובקט מבצע פעולות דומות לפעולות שהשופל, המחפר או הטרקטור מבצעים, אלא שבניגוד לכלי העבודה המדוברים, הבובקט הוא קטן יותר. כיום ניתן למצוא בובקט בגודל סטנדרטי ואפילו בובקט קומפקטי המאפשרים לבצע עבודות שונות באתרי בנייה או שיפוצים שבהם בלתי אפשרי להכניס כלי עבודה גדולים כגון: טרקטור, שופל או מחפר. מדובר על כלי עבודה יעיל מאוד אשר ניתן לשכור אותו עם מפעיל או ללא מפעיל, כאשר המחיר ישתנה בהתאם.

מהו בובקט?

בובקט אשר קרוי גם מחפרון הוא כלי עבודה הרלוונטי לצורך ביצוע עבודות עפר, חפירת בורות ותעלות, סלילת כבישים ועוד. היתרון המרכזי בבובקט הוא כאמור הגודל שלו המאפשר לו כניסה לשטחים ואזורים צפופים במיוחד. באמצעות הבובקט ניתן לבצע עבודות מגוונות מאוד בכל תחומי העפר והפיתוח לרבות עבודות בניין הכוללות סילוק עפר וחול, חפירת בורות לצורכי הנחת יסודות ועוד, עבודות חפירה הרלוונטיות עבור חפירת בורות המיועדים עבור הנחת תשתיות מים, חשמל, תקשורת ועוד. כמו כן הבובקט רלוונטי עבור שבירת כבישים ושבילים, נשיאת מטענים שונים ועוד.

כיצד בנוי הבובקט?

הבובקט הוא למעשה הטרקטור המוכר אשר בחלק הקדמי שלו מותקנת כף מיוחדת לצורך פינוי חול ולצורך נשיאת מטענים אשר מאחוריו מותקן מחפר ייעודי הרלוונטי לצורך ביצוע עבודות חפירה. הנהג בבובקט יושב בין שני החלקים והוא יכול לשלוט בשניהם באמצעות ידיות מתאימות וכך לבצע כל עבודה הנדרשת ממנו בצורה מדויקת. כמובן שהנהג בבובקט חייב להיות מיומן ומקצועי ועל כן כיום ניתן לשכור בובקט עם מפעיל מקצועי או ללא מפעיל, כאשר האופציה של השכרת בובקט ללא מפעיל תדרוש מכם להביא מפעיל מיומן לצורך ביצוע העבודה.

מהם היתרונות של הבובקט?

ישנם יתרונות רבים לעבודה בבובקט. ראשית כל, הבובקט מאפשר עבודה בכל תנאי שטח וזאת בשל העובדה שהממדים שלו קטנים יחסית והוא יכול להגיע לכל מקום לרבות מקומות שהגישה אליהם קשה, הניידות של הכלי גבוהה והגלגלים החזקים שלו מאפשרים לו לנוע בכל תנאי שטח ולגמוע מרחקים ארוכים במיוחד, כמו כן, מפעיל הבובקט יכול לבצע את העבודה בצורה מדויקת בשל המבנה של כלי העבודה.

כמה עולה להשכיר בובקט ללא מפעיל?

כאמור, ניתן כיום להשכיר בובקט עם מפעיל או ללא מפעיל. מחיר השכרת הבובקט יושפע מפרמטרים שונים כאשר אחד הפרמטרים הוא כמובן האם בחרתם גם במפעיל עם הבובקט או לא. ניתן לשכור את הבובקט ליום או לתקופה. המחיר ישתנה בהתאם למפרט הטכני כאשר ככל שהדגם יהיה מתקדם ומשוכלל יותר כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר, היצרן של הבובקט גם משפיע על המחיר וגם שנת הייצור של הבובקט.

 כמובן שאם אתם משכירים בובקט ללא מפעיל לא  תוכלו להפעיל אותו בעצמכם ללא ידע מקצועי רחב היקף הנוגע לאופן הפעלת כלי העבודה המדובר ויש לדאוג למפעיל מקצועי ומנוסה.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!