השכרת מחפרון ללא מפעיל

תוכן עניינים

השכרת מחפרון ללא מפעילהשכרת מחפרון ללא מפעיל

מחפרון הוא כלי עבודה כבד בענף הבנייה. המחפרון נכלל בקטגוריית ציוד מכני הנדסי ולא מעט מכירים אותו בכינוי נפוץ יותר: טרקטור. אולם,, טרקטור הוא כלי שניתן למצוא בעיקר אצל חקלאים בשדות לעומת המחפרון שהוא כלי עבודה בעל זרועות הידראוליות שבכוחן לבצע מגוון רחב של עבודות מעבר לגרירת תוצרת חקלאית.

מה צריך לדעת על המחפרון?

המחפרון מגיע עם שני גלגלים אחוריים גדולים וכן שני גלגלים קדמיים קטנים ביותר. בקדמת המחפרון ניתן למצוא זרוע חפירה שמופעלת באמצעות לחץ שמן הידראולי והיא יודעת להימתח למרחק, להסתובב על הציר שלה וכן ניתן להפעיל אותו בזוויות שונות לצורך חפירה ואיסוף עפר. בחלקו האחורי של המחפרון ניתן להתקין כף חפירה נוספת או יעה לאיסוף העפר וכך בעצם ניתן להפוך אותו לשופל בינוני. כמו כן, במקום כף חפירה ניתן להתקין ראש רוטט שהופך את המחפרון לבאגר. כמובן שהמחפרון לא פועל באופן עצמאי ויש צורך במפעיל שמבין בתחום ומוסמך לכך לצורך הפעלתו. כיום ניתן לשכור מחפרון ללא מפעיל או מחפרון כולל מפעיל.

האם ניתן לשכור מחפרון למשימות בנייה או חפירה פרטיות?

התשובה לכך היא כן. מחפורנים הם כלים שמצויים בבעלותו של כל קבלן עפר או בניין כמעט. כל אחד  מאותם קבלנים ישמח להשכיר מחפרון עבור עבודות פרטיות במידה והוא אכן פנוי.  יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בכדי להפעיל את המחפרון יש צורך במפעיל מוסמך ומורשה ועל כן, עליכם לבדוק כמה יעלה לכם לשכור את המחפרון עם מפעיל במידה ואין לכם מפעיל וכמה יעלה לכם לשכור את המחפרון ללא מפעיל במידה ויש לכם מפעיל.

כמה עולה לשכור מחפרון?

אם אתם מעוניינים לשכור מחפרון ללא מפעיל כדאי שתדעו שהמחיר יכול להשתנות מספק לספק, אך המחיר פחות או יותר להשכרת מחפרון ללא מפעיל אצל מרבית המספקים יהיה מעל אלף או אלפיים ₪ ביום. העלות תקבע בהתאם לזמן ההשכרה וכן לשאלה האם שוכרים את הכלי בלבד או את הכלי עם מפעיל. כמובן שגם שנת הייצור של הכלי משפיעה ופרמטרים נוספים.

 איזה דגם של מחפרון כדאי לבחור?

מחפרון הוא הכלי שיש בו הכי הרבה דגמים הנבדלים זה מזה במגוון פרמטרים שונים כגון: עוצמת המנוע, גודל כללי, יכולת נשיאת משקל, פונקציות שניתן לבצע באמצעות הכלי, סביבת המפעיל ועוד. בחירת הדגם הנדרש צריכה להתבצע בצורה נכונה על ידי אדם שיש לו הבנה בתחום. אם אינכם יודעים מהו הדגם שמתאים לכם, כדאי מאוד שתתייעצו עם אנשי מקצוע שמבינים בתחום טרם אתם מקבלים החלטה שכן, המטרה היא שהמחפרון יהיה שימושי ויעיל לצרכים הספציפיים שלכם.

כיצד תביאו את המחפרון לאתר הבנייה?

אם אתם מעוניינים לשכור מחפרון עבור עבודות פרטיות, חשוב מאוד לדאוג לנושא של הובלת הכלי למקום שבו הוא אמור  להיות. בדרך כלל ספק המחפרון יספר לכם גם את שירות ההובלה, כאשר המרחק בין המקום שבו מצוי המחפרון לאתר שאליו הוא צריך להגיע גם ישפיע על מחיר ההשכרה. ישנם דגמים שונים של מחפרונים שיכולים לנסוע בדרכים עירוניות בלבד וישנם סוגים של מחפרונים שיש להוביל אותם באמצעות משאית מיוחדת ורחבה הרלוונטית להובלת ציוד כבד.

חשוב מאוד שלא תבצעו את בחירת המחפרון וכן את הובלת המחפרון באופן עצמאי אלא תיעזרו באיש מקצוע מתאים שיודע לאיזה דגמי מחפרונים מותר לנסוע על הכביש, ממי כדאי להזמין מחפרונים על מנת לחסוך את ההובלה וכן, במידה ויש צורך בהובלה לבחור עבורכם את ההובלה המתאימה ביותר מכל הבחינות.

זוזו עבודות עפר
זוזו עבודות עפר

קבוצת עפר קידוחים נהנית ממוניטין של שנים רבות בתחום עבודות עפר וקידוח, האתר שלנו מקשר בין קבלנים או אנשים פרטיים לקבלנים מומחים בתחום המספקים השכרת מחפרונים לכל מטרה בפריסה ארצית.

אנו מספקים מחפרוני בובקט, מיני מחפרון, באגר ועוד רכבים מתקדמים לביצוע שלל עבודות עפר כגון: הריסת מבנים, תמ"א 38, אספקת חומרים לאתרי בניה, קידוחי קרקע, ביסוס מבנים, קידוחי דיפון, כלונסאות ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו תשובה לכל שאלה באשר להתאמת עבודות עפר לצרכים שלכם.

בין לקוחותינו ישנם בעלי בתים פרטיים כמו גם קבלנים וחברות בנייה ותעשייה , ולכולם אנו מספקים פתרונות ייחודיים על פי דרישה, כולל בתחום הבנייה האקולוגית.

המנטרה שלנו: פתרון מושלם לכל עבודת עפר בישראל

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!